CFR SA începe lucrările pe tronsonul feroviar Buzău – Făurei. Viteza de circulație va crește de la 30 de km/h la 120 km/h

CFR Călători repune progresiv în circulație trenurile internaționale
Tren. FOTO CFR Călători

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA  informează că, astăzi, în prezența Ministrului Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă, au fost semnate două contracte de lucrări pentru creșterea vitezei de circulație între Buzău – Făurei (firul II), de la 30 de km/h la 120 km/h.

Valoarea celor două contracte, semnate între Sucursala Regională de Căi Ferate Galați, reprezentată de Sorin Mihăilescu, directorul Sucursalei, și Asocierea Wiebe România SRL/Swietelsky Construcții Feroviare SRL, reprezentată de Daniel Bîrsan, director Wiebe România SRL (liderul Asocierii), este de 41,7 mil. lei, sursa de finanțare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.

Lucrările de reînnoire a infrastructurii feroviare se vor executa prin ȋnlocuirea la rând a elementelor suprastructurii căii, pentru ridicarea restricţiei de viteză şi aducerea liniei ȋn parametrii tehnici proiectați, pe segmentul feroviar Buzău – Buzău Sud – Cilibia – Făurei, km 129+016 – km 167+700 (firul II) și au drept scop creșterea vitezei de circulaţie a trenurilor de călători de la 30 km/h la 120 km/oră. Perioada de execuție a lucrărilor este de maximum 180 de zile, de la emiterea Ordinului de începere.

În prezent durata călătoriei unui tren Interregio între Buzău și Făurei (firul I) este de 41-45 de minute, iar după finalizarea lucrărilor pe firul II, trenurile Interregio vor circula cu viteza maximă de 120 km/h și vor parcurge cei aproximativ 40 km în 27 de minute.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, prin programul de investiții implementat și derulat pe secția de cale ferată Buzău – Buzău Sud – Cilibia – Făurei (firul II), pe o lungime totală de 38,6 km, contribuie astfel la dezvoltarea infrastructurii feroviare prin îmbunătăţirea calităţii transportului și sporirea vitezei de circulaţie la 120 km/h pentru trenurile de călători, dar și la dezvoltarea relațiilor comerciale zonale cu operatorii de transport, transportul feroviar fiind astăzi nu doar cel mai ecologic mod de transport, dar și o variantă rapidă și sigură atât pentru traficul de călători, cât și pentru cel de marfă.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*