cartea albastra – rds nu stie si nu vrea

sun la rds informatii despre abonati *931. evident vroiam sa aflu nr de telefon al unui abonat al lor. din intimplare, abonatu e firma.

vocea satena cu suvitze blonde de la celalalt capat al firului imi zice suav ca nu ofera informtii despre clientii – firme. pai cum asa, zic, ca doar abonatu e … abonat rds.

daca rds nu vrea, nu vrea… inca un motiv sa nu le folosesti serviciile.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

1 Comment

  1. Apropos…nu am nimic cu rds-ul, or fi buni la net dar eu le-am taiat macaroana. Aveam si tel si net de la ei(netul prin fibra optica) si intr-o perioada am avut probleme cu tonul la telefon, alta data cu netul iar ultima data intr-o dimineata cand am vrut sa sun la firma la ora 9 si am vazut ca n-am ton, am reziliat toate contractele de nervi. Motivul:lipsa de seriozitate si profesionalism in rezolvarea problemelor tehnice. Imi pare rau acum ca n-am trecut asta la rubrica respectiva..Nu mai zic ca nu eram lamurit niciodata cate minute aveam in pachet: eu stiam ca am 650 in rds, 100 min nationale si 30 sau 50 mobile. Cand sunam la ei sa intreb cate minute am in pachet, tot timpul imi ziceau ca 500 in rds! O bataie de joc, ce sa mai..!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*