Campania de crowdfunding a platformei românești Eventmix.live și-a atins suma target în mai puțin de câteva ore de la listarea publică pe SeedBlink

Campania de crowdfunding a Eventmix.live, platformă care permite organizatorilor de evenimente să deruleze evenimente virtuale și hibride sub brand propriu, a atins suma target în mai puțin de câteva ore de la listarea publică pe SeedBlink.

Obiectivul rundei a fost de a obține din partea investitorilor suma de 500.000 de euro care să ajute compania să accelereze expansiunea globală. Eventmix.live a reușit să depășească într-un timp foarte scurt acest prag, reușind să obțină peste 570.000 euro, adică 115% din target. Având în vedere interesul ridicat arătat de investitori, compania a decis să accepte în continuare investiții până la atingerea pragului de 750.000 euro.

Potrivit companiei, la runda de finanțare va participa și fondul de investiții Gap Minder VC, care va investi 100.000 de euro în proiect, ducând investiția totală a acestora în Eventmix.live la 300.000 de euro.

Investițiile obținute vor fi folosite de companie pentru creșterea bugetului de marketing, dar și pentru crearea unei echipe de vânzări internaționale concentrată pe clienții din Europa și Statele Unite ale Americii.

Eventmix.live este un startup fondat de antreprenorii Sergiu Biriș și Andrei Dunca, lansat în versiunea Public Beta la începutul acestui an, care se adresează celor care doresc să organizeze sub brand propriu evenimente virtuale sau hibride precum conferințe, workshop-uri, training-uri, webinarii, concerte sau cursuri. Până în prezent, prin intermediul platformei, au fost derulate mai mult de 30 de evenimente desfășurate în Europa sau în Statele Unite ale Americii, cu un număr de peste 20.000 de participanți. Printre clienții Eventmix.live s-au aflat cu precădere companii multinaționale sau agenții de organizare de evenimente.

Totodată, Eventmix.live a semnat un parteneriat strategic cu Event Inc., o companie care administrează cel mai mare portofoliu de locații pentru evenimente corporate din Germania, deservind peste 1000 de clienți. Parteneriatul presupune lansarea platformei pe piața din Germania, în urmă căruia Eventmix.live va furniza tehnologia, iar Event Inc partea de vânzări, suport și marketing local.

„Evenimentele virtuale vor fi prezente mult timp de acum înainte și observăm o cerere foarte mare pentru acestea. În viitor, evenimentele virtuale și hibride vor reprezenta o pondere mare din totalul evenimentelor și nu există indicii că vom reveni la un model exclusiv offline. Piața de evenimente virtuale și hibride este în creștere, fiind estimată la aproape 100 de miliarde de dolari pentru 2021. Odată cu listarea pe SeedBink și obținerea investiției ne propunem să accelerăm expansiunea Eventmix.live la nivel internațional, creșterea investițiilor în marketing și dezvoltarea unei echipe puternice de vânzări. Totodată, ne vom concentra pe parteneriatul cu compania Event Inc din Germania, care are un imens potențial de creștere în următorul an. Ne bucurăm că prin intermediul SeedBlink putem oferi investitorilor mai mici oportunitatea să investească într-un startup cu ambiții globale, pornit din România. Acești investitori nu ar fi avut altfel sansa să participe cu investiții la runde mai mari”, a declarat Sergiu Biriș, CEO & Co-fondator Eventmix.live.

“Transformările digitale au adus în centrul atenției soluțiile care permit o experiență de lucru la distanță productivă și incluzivă, inclusiv în industria evenimentelor. Experiența și agilitatea fondatorilor Eventmix.live, dar și capacitatea lor de a transforma provocări în noi oportunități au fost demonstrate în repetate rânduri. Suntem încântați să facem parte din strategia lor de accelerare a creșterii, bucurându-ne deopotrivă să oferim această oportunitate comunității noastre de investitori in tech”, a declarat Andrei Dudoiu, CEO SeedBlink

Despre Eventmix.live

Eventmix.live este un concept realizat de Sergiu Biriș și Andrei Dunca, antreprenori cu background solid în zona de video streaming și business online. Este al treilea proiect pe care cei doi îl lansează împreună. Cei doi mai colaborat și în trecut, fiind co-fondatorii platformei românești de video sharing Trilulilu, achiziționată de compania Digitap, precum și LiveRail, companie de publicitate video online și unul dintre cele mai de succes startup-uri pornite de fondatori români, fondat în 2007 și achiziționat de compania Facebook în 2014.

Despre SeedBlink

Seedblink este platforma de investitii in start-ups de tehnologie cu cea mai mare crestere din Europa din punct din punct de vedere al sumelor tranzacționate și a numărului de investitori. Compania isi propune sa democratizeze procesul de investitii prin a imbina vizibilitatea adusa de crowdfunding, flexibilitatea business angels si expertiza VC intr-o platforma online.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*