Brandul românesc de haine pentru copii iELM și-a dublat vânzările în 2020 prin strategia de digital marketing propusă de Zitec și vizează extinderea în 3 noi țări: Lituania, Letonia și Slovenia

Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec
Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România și furnizorul de servicii complete de digital marketing al brandului de haine pentru copii iELM, anunță că în urma implementării strategiei internaționale de promovare online, retailerul a raportat dublarea vânzărilor în 2020, comparativ cu 2019. Pentru anul în curs, iELM își propune o creștere a vânzărilor de 80% și extinderea pe trei noi piețe: Lituania, Letonia și Slovenia, ajungând la o prezență în 17 țări cu Zitec în calitate de partener full service.

Pornită ca o afacere de familie în anul 2013, în Suedia, retailerul românesc iELM a devenit unul dintre cele mai importante branduri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa. Succesul produselor a încurajat compania să pătrundă pe piețe noi. Deși strategia de vânzare online adoptată inițial a adus rezultate bune, era limitată ca metodologie exclusiv la vânzarea intermediată de platformele de socializare.

În anul 2018, compania a început colaborarea cu  Zitec pentru dezvoltarea și implementarea unei strategii complete de digital marketing, pentru România și alte 13 țări. Unul dintre criteriile importante a fost localizarea magazinelor online și vânzarea produselor în moneda locală, iELM dorind să pătrundă pe fiecare piață prin adaptarea la cultura specifică.

Echipa de specialiști a Zitec a făcut o analiză completă a nevoilor retailerului și a comportamentului consumatorilor și a creat o strategie nouă. Următorul pas a fost crearea magazinului online iELM, folosind platforma de e-commerce Magento și implementarea noii strategii, toate găzduite în Google Cloud. Astfel s-a realizat tranziția de la vânzarea exclusiv prin rețelele de socializare la o abordare completă pentru mediul online. Strategia de digital marketing dezvoltată de Zitec include Google Ads, texte optimizate SEO și o creștere organică a audienței din social media, utilizând un buget similar celui alocat anterior.

De la implementarea acestei strategii și până în prezent, creșterea cifrei de afaceri a iELM a fost constantă, depășind estimările inițiale, iar performanța în cifre a noii strategii de digital marketing a poziționat iELM în vârful ierarhiei producătorilor de îmbrăcăminte pentru copii din Europa.

În 2020, compania a înregistrat o dublare a vânzărilor  față de 2019 și o creștere a numărului de comenzi noi de 34%. iELM a atins aceste performanțe prin adoptarea strategiei propuse de Zitec, reușind în același timp să scadă bugetul necesar strategiei de digital marketing cu 190%.

“Am cunoscut o dezvoltare accelerată alături de partenerii de la Zitec, pe care îi considerăm membri ai familiei iELM. Strategiile concepute și implementate de Zitec s-au dovedit de succes, vânzările crescând constant de la an la an. Imaginea companiei este acum consolidată în piață, iELM fiind recunoscut drept brandul ce le oferă copiilor hăinuțe funcționale de calitate la prețuri corecte. Ne dorim să fim mereu aproape de clienți, iar cu sprijinul Zitec suntem convinși că toate planurile noastre de viitor vor deveni realitate”, a declarat Marius Drăgan, CEO iELM.

“Parteneriatul dintre iELM și Zitec ne-a creat de-a lungul timpului numeroase motive de mândrie, iar creșterea la care am contribuit creând și implementand strategia de digital marketing, dar și platforma de e-commerce Magento, nu poate decât să ne bucure. Misiunea noastră este de a ajuta companiile în creșterea lor prin intermediul digitalizării. Creșterea IELM este probabil unul din cele mai bune exemple de companii românești care s-au impus pe piața europeană având ca motor principal mediul digital”, declară Alexandru Lăpușan, Co-founder & CEO Zitec

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*