Anchor Grup aduce noi branduri în portofoliul său de retail și dezvoltă experiența de cumpărături a clienților săi

FOTO Confident PR

Anchor Grup, unul dintre cei mai puternici dezvoltatori de real estate de pe piața locală, oferă o experiență de cumpărături mai diversă și mai complexă după ce noi branduri partenere se alătură portofoliului său de retail, în centrele comerciale București Mall și Plaza România.

Cu 25 de ani de experiență în România și o investiție totală de peste 550 de milioane de euro, compania continuă să dezvolte mixul de branduri pe segmentul său de retail, pentru a oferi vizitatorilor săi o experiență completă de cumpărături, aducând mai aproape de comunitate concepte exclusive și mărci dorite. Gradul de ocupare în cele două centre comerciale din portofoliul Anchor Grup este de peste 99%.

Atât București Mall, cât și Plaza România și-au consolidat relațiile de parteneriat cu unele dintre cele mai cunoscute și iubite mărci din segmentul de retail, și își îmbunătățesc și extind continuu portofoliul de chiriași, promițând să răspundă cerințelor comunității și nevoilor pieței, luând în considerare îndeaproape profilul consumatorului.

Una dintre cele mai noi intrări în rândul brandurilor prezente în București Mall este Teilor Orange Concept, care aduce în centrul comercial conceptul exclusiv de magazin al celebrei companii de bijuterii. Magazinul, cel mai mare din București, cu o suprafață de aproximativ 100 de metri pătrați, se aliniază arhitecturii brandurilor internaționale, oferind o atmosferă ce amintește de marile case internaționale de bijuterii. Cu un aspect tineresc, dar confortabil și cu un design inovator și primitor, Teilor Orange Concept invită clienții să se bucure de o experiență personalizată, ghidată la fiecare pas de consilierii săi profesioniști.

Teilor are și o locație extinsă în Plaza România, oferind colecțiile sale unice într-un spațiu mai eficient și mai confortabil.

Recent, Manufaktura și-a deschis porțile în ambele centre comerciale, Plaza România și București Mall. Brandul aduce o experiență de leisure perfectă, într-un decor șic, cu un design bazat pe note industrial-futuriste, elemente naturale și texturi, cu plafonul original care este compus din boabele de cafea, deja un trademark. Astfel, întreaga comunitate a celor două centre comerciale va fi încântată să savureze nu doar cafea delicioasă, ci și ceai tradițional și deserturi gustoase.

De asemenea, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de optică din România, Lensa, s-a alăturat portofoliului de retail al Plaza România și, mai nou, și al București Mall. Cu un design contemporan, magazinul oferă vizitatorilor săi o gamă largă de produse, cu peste 100 de branduri de top. De la rame optice, ochelari de soare și de vedere, precum și lentile de contact colorate, Lensa oferă tuturor vizitatorilor atât articole clasice, cât și cele mai fashion modele.

Pandora este un alt brand care a adus un nou look magazinelor sale din București Mall și Plaza România. Cu un design reîmprospătat după procesul de renovare, Pandora întâmpină clienții într-un showroom elegant și modern.

Recent, Designers Boutique, magazinul pop-up dedicat designerilor locali și produselor „made in Romania”, s-a redeschis în București Mall, aducând, în fiecare lună, vizitatorilor săi o selecție de noi designeri români și colecții autentice deosebite, susținând comunitatea designerilor de modă din România.

În același timp, compania româneasă Anna Cori a finalizat procesul de renovare a magazinului său din București Mall, care aduce prospețime experienței de cumpărături din locație. Acum, vizitatorii se pot bucura și pot descoperi noile colecții ale brandului într-un design și mai modern.

Branduri precum Rematch, care oferă diverse opțiuni de jocuri și leisure pentru adolescenți, și Pepco, unul dintre cei mai îndrăgiți retaileri de tip discount, creează o experiență de cumpărături completă pentru comunitatea din București Mall.

Pe de altă parte, și Plaza România își întâmpină vizitatorii cu o mulțime de noutăți. Mayoral, gigantul spaniol de fashion pentru copii cu o istorie de aproape un secol în industrie, a ajuns în această primăvară în centrul comercial. Brandul aduce produse care îmbină calitatea, tendințele și funcționalitatea, la prețuri accesibile.

În același timp, Coccodrillo, un alt brand dedicat modei pentru copii, s-a alăturat portofoliului de chiriași ai centrului comercial Plaza România. Astfel, vizitatorii se vor bucura de o varietate de produse care satisfac toate nevoile celor care caută articole moderne și de calitate.

Totodată, English Home, brandul dedicat produselor home&decor, și-a extins spațiul magazinului din Plaza România, oferind clienților o colecție extinsă de produse într-o locație mai mare pentru o experiență de cumpărături mai fluidă și intuitivă.

Splend’or, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața românească de bijuterii și-a îmbunătățit și magazinul din Plaza România. Situat în aceeași zonă, la parterul centrului comercial, brandul are o locație extinsă cu un design în tendințe.

Zona de food court din Plaza România și-a extins și ea oferta, cu noi concepte fresh precum Noodlz și cu un nou restaurant cu mâncare gourmet asiatică – Lee HO – și supermarketul asiatic – Go Asia, toate oferind clienților experiențe unice și aromate.

Centrele comerciale din portofoliul Anchor Grup rămân adevarate destinații one stop shop, cu un mix complet de mărci de renume național și international, pentru toate nevoile și interesele, răspunzând cerințelor în continuă schimbare ale pieței.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*