Am incercat sa iau un iPhone 5s de la Vodafone…

E trecut de miezul noptii, asa ca operatorii romani au dat drumul la iPhone 5s si 5c pentru tot poporul.

Sunt abonat Vodafone de cel putin 13-14 ani (le-am pierdut numarul), asa ca am zis sa-mi incerc norocul. Am apasat linkul de pe home page, am ales un iPhone 5s space grey de 16GB si am ales sa-l iau la prelungire de abonament.

Site-ul Vodafone.ro are probleme mari de tot in Chrome. In Safari merge, dar tot cu bug-uri.

Lasam la o parte faptul ca Vodafone are o exprimare cel putin dubioasa pe site atunci cind vine vorba de tipul de abonament pe care il vrei cu noul telefon. Pe mine m-au bagat putin in ceata optiunile astea:

Am mers pina la urma pe varianta “629 euro la reinnoirea abonamentului existent”. Pina la urma, asta vreau – sa-mi pastrez acelasi tarif lunar si sa platesc mai putin, nu?

Apas pe link si mi se spune ca telefonul costa 649 euro. Pai si aia 629 unde sunt? Aaa, pretul de mai sus e valabil daca prelungesti numarul cu 2 ani., in loc de unul.

Vodafone ma pune apoi sa aleg daca vreau un SIM standard, nano sau micro si daca am nevoie de un SIM 4G.

De ce as vrea un standard sau un micro cind iPhone 5s merge doar cu nano? Si care e diferenta intre asta si unul cu 4G. Mai e nevoie sa zic ca eu am vrut un telefon si sistemul Vodafone imi baga pe git cite un telefon pentru fiecare numar al meu. Asa… automat.

La pretul final poti sa folosesti puncte de loialitate. Eu am vo 300 si ceva de puncte, adica 3.29 euro. Vodafone nu ii scade, ci ii aduna, asa ca iPhone-ul m-ar ajunge la 652,43 Euro, adica 2903 lei.

Mai e nevoie sa spun ca in USA acelasi telefon deblocat ma costa cu tot cu taxe pina in 2300 lei?

Anyway, nu il iau de la Vodafone pentru ca mi se pare ca isi bat joc de mine cu site-ul lor si cu oferta pe care o au.

Tu ai gasit un pret mai bun?

1 Comment

  1. Patania mea cu Vodafone on-line store este ca am comandat iPhone 5S de 32Gb, s-a procesat comanda, aprobat, banii luati iar dupa 2 ore primesc email si sms ca s-a anulat tot.
    Am primit pe email inclusiv contractul de prelungire abonament la nr pe care am facut achizitia.
    Ulterior m-au sunat si mi-au zis ca eroarea a aparut datorita faptului ca nu mai aveau pe stoc.
    In momentul in care am dat drumul la comanda era 1 item in stoc.

    Mi se pare o eroare incredibila a sistemului lor on-line!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*