Accace România a înregistrat afaceri de 1,6 milioane de euro în primul semestru, în creștere cu 10% față de prima jumătate a anului 2020

Laura Ștefan, Managing Director Accace România

Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, raportează o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro în prima jumătate a anului 2021, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului precedent. Compania își propune pentru acest an afaceri în valoare de 3,4 milioane de euro.

Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 3,1 milioane de euro, în creștere cu 10% comparativ cu anul precedent. Investițiile făcute de Accace anul trecut s-au concentrat, în principal, în automatizarea proceselor de contabilitate și de salarizare, prin intermediul platformei dedicate TULIP, precum și în digitalizarea interacțiunii cu clienții în soluția Accace eShop, prin care aceștia au acces rapid la consultanță online. În 2021, compania va continua investițiile în digitalizare, având ca obiective creșterea cotei de piață și a profitabilității prin procese de automatizare și eficientizare, dar și diversificarea portofoliului de clienți prin servicii existente sau prin lansarea unora noi.

Potrivit datelor Accace, în topul celor mai solicitate servicii de către clienți anul trecut s-au aflat cele de contabilitate și conformitate fiscală. Anul acesta, pe primul loc în solicitările clienților se află serviciile de payroll și administrare de personal. Categoria de servicii cu cea mai mare creștere în 2020 comparativ cu anul anterior a fost cea de înființare companii, iar în prima jumătate a lui 2021 cele legate de salarizare și administrare a resurselor umane. Pentru al doilea semestru, compania estimează o creștere a cererii pentru serviciile de consultanță fiscală și legislația muncii.

În ceea ce privește industriile care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut, în top s-au aflat retail, eCommerce și IT, toate înregistrând creșteri de minimum 15%. Conform analizelor companiei, cei mai mulți dintre clienții Accace au pus un accent mai mare anul trecut pe procesele de digitalizare, securitatea datelor și pe schimbul rapid de informații.

În prezent, portofoliul Accace România numără peste 1300 de clienți, majoritatea din industria de retail & FMCG, IT, agricultură, transport sau servicii, precum Sportisimo, Levi`s, LC Waikiki, Karaca, Goodyear, Essity, Notino, Eurowind Energy, SmartX, Air France sau KLM.

Pentru a veni în sprijinul clienților mai ales în perioada pandemiei, anul trecut compania a lansat Accace eShop, platformă prin care aceștia își pot rezerva o sesiune de consultanță online cu unul dintre experții Accace în funcție de domeniul vizat. De asemenea, încă de la debutul pandemiei, compania a lansat o inițiativă de CSR prin care oferă consultanță gratuită de business pentru antreprenorii și afacerile afectate de pandemia de COVID-19.

„Odată cu pandemia, s-a intensificat procesul de digitalizare, de care aveam nevoie de mai multă vreme. A fost oportun faptul că și autoritățile și instituțiile publice au mers în aceeași direcție, iar comunicarea cu aceștia, procesul de depunere a documentelor și alte tipuri de interacțiuni au fost mult facilitate. La nivel global, în Accace, ne propunem să creăm un birou paperless, iar contextul actual ne-a adus mai aproape de concretizarea acestui proiect. Observăm o tendință evidentă de automatizare a proceselor de BPO (Business Process Outsourcing), precum și a celor de conformitate fiscală, integrând tehnologii precum machine learning și inteligență artificială”, a declarat Laura Ștefan, Managing Director Accace România.

Despre Accace România

Cu o experiență vastă în externalizare și consultanță acumulată în cei 15 ani de la înființare, Accace oferă aceste servicii la nivel mondial, prin intermediul celor 9 sucursale proprii in Europa si Africa, inclusiv 2 asocieri de tip joint venture în Africa de Sud și Marea Britanie. La nivel de grup, compania dispune de experiența a peste 700 de specialiști în gestionarea proiectelor de BPO multi-country la scară mică și mare.

Prezentă pe piața locală începând cu anul 2007, compania a înțeles nevoia clienților de a avea toate procesele interne gestionate sub o singură umbrelă, devenind un furnizor complet și inovator de consultanță și externalizare servicii. În prezent, Accace România oferă servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum și consultanță fiscală, corporate și juridică, prin intermediul unui cabinet de avocatură afiliat. În plus, Accace pune la dispoziția clienților soluții tehnologice noi pentru a susține și a îmbunătăți aceste servicii, soluții dezvoltate la nivel global și adaptate în funcție de specificul clienților locali.

Accace operează, pe plan internațional, ca Accace Circle, o comunitate de business formată din consultanți și furnizori de servicii BPO, care asigură clienților săi o experiență unificată, personalizată și de înaltă calitate. Acoperind aproape 40 de locații prin intermediul celor peste 2.000 de profesioniști, comunitatea sprijină peste 10.000 de clienți, în mare parte companii locale și internaționale din topul Fortune 500 și procesează cel puțin 170.000 de fluturași de salariu pe lună la nivel global

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*