Începând de astăzi, 2 iunie 2022, Xiaomi deschide prima linie telefonică oficială de suport tehnic dedicată utilizatorilor din România.
Pentru a le oferi suport tehnic utilizatorilor de produse Xiaomi oficial disponibile în România și pentru a asigura un grad de satisfacție crescut al acestora, hotline-ul Xiaomi va avea program de luni până sâmbătă, în intervalul orar 10:00 – 19:00. Obiectivele principale ale acestei linii sunt suportul în rezolvarea problemelor tehnice, programarea în service, verificarea statusului reparației și înregistrarea potențialelor plângeri.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Reducerea costurilor și creșterea vitezei tranzacțiilor online au devenit esențiale într-o perioadă în care prețurile sunt din ce în ce mai volatile. tbi bank a încheiat un parteneriat cu IRIS […]
Grupul VELUX, unul dintre principalii producători de ferestre de mansardă, ce comercializează produse și soluții pentru case inteligente, anunță că 90%1 din ambalajul ferestrelor de mansardă pentru acoperișurile înclinate, unul […]
Pentru a proteja pacienții MedLife și personalul medical propriu, dăm startul unui nou program național de testare săptămânală a tuturor angajaților noștri din unitățile medicale” Ponderea cea mai mare din […]
Be the first to comment