Începând de astăzi, 2 iunie 2022, Xiaomi deschide prima linie telefonică oficială de suport tehnic dedicată utilizatorilor din România.
Pentru a le oferi suport tehnic utilizatorilor de produse Xiaomi oficial disponibile în România și pentru a asigura un grad de satisfacție crescut al acestora, hotline-ul Xiaomi va avea program de luni până sâmbătă, în intervalul orar 10:00 – 19:00. Obiectivele principale ale acestei linii sunt suportul în rezolvarea problemelor tehnice, programarea în service, verificarea statusului reparației și înregistrarea potențialelor plângeri.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
La nivelul Aeroportul Internațional Timișoara, începând cu data de 13 noiembrie 2020, a fost pus în funcțiune un sistem performant de balizaj ce asigură operarea aeronavelor în condiții de vizibilitate […]
Telekom România anunță lansarea chatbot-ului ANA, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activităților interne de resurse umane și de a oferi suport de […]
CFR Călători introduce din 8 aprilie un serviciu nou: vagoane de dormit sau cușetă în compunerea trenurilor de lung parcurs, cu circulație pe timp de zi, și cu ofertă de […]
Be the first to comment