ZEN, o soluție modernă de plăți, se lansează în România

ZEN, o soluție modernă de plăți, se lansează în România

ZEN și-a anunțat lansarea oficială în 31 de piețe europene, inclusiv în România. Principalul obiectiv al ZEN este acela de a oferi o modalitate simplă și convenabilă de gestionare a banilor, fără comisioane și formalități dificile. Oferta unică ZEN combină toate beneficiile esențiale pentru comerțul electronic: simplitatea plăților, mecanisme ce protejează atât cumpărătorul, cât și comerciantul, precum și beneficii create special pe măsura nevoilor antreprenorilor și consumatorilor.

„ZEN este un acronim pentru ‘zero effort non-bank’ (trad. ‘Non-bancă cu efort zero’); se referă la starea de calm și nivelul de siguranță pe care soluțiile noastre le garantează utilizatorilor. Am creat o suită de soluții care oferă beneficii care nu se regăsesc momentan pe piață, totul alături de un nivel de siguranță sporită. Toate acestea vin la pachet cu costuri minime garantate și o experientă desăvârșită pentru utilizator. Este ceea ce noi denumit comerț – ZEN”, a declarat Dawid Rożek, co-fondator și CEO ZEN.

Serviciile ZEN sunt disponibile atât de pe telefonul mobil, cât și accesând website-ul companiei, printr-un model de abonament cu o perioadă de probă de o lună de zile. Utilizatorii primesc un card ZEN Mastercard (fizic sau virtual) care poate fi adăugat în Apple Pay sau Google Pay, ceea ce le pune la dispoziție o modalitate simplă și sigură de a plăti online sau în magazinele fizice.

Cele 3 caracteristici ale comerțului ZEN

Simplitate. Atât antreprenorii, cât și clienții individuali pot conta pe reguli clare și simple pentru plăți online efectuate oriunde în lume, în orice monedă, indiferent de valoare. Pentru comercianți, procesul de gestionare a banilor – unic la scară globală – prin integrarea unui cont bancar garantează acces instantaneu la banii proveniți din vânzări, care pot fi folosiți oricând. În ceea ce îi privește pe consumatorii individuali, aceștia beneficiază de simplitate, un proces de transfer printre cele mai rapide de pe piață, posibilitatea de a crea un cont direct de pe telefonul mobil, cât și o experiență de suport clienți la îndemână. Toate serviciile sunt ușor de gestionat prin intermediul unei aplicații mobile cu o interfață minimalistă și intuitivă.

Un mediu simplu și confortabil. Utilizatorii ZEN, fie clienți individuali sau companii nu mai sunt nevoiți să investească timp și energie pentru a solicita restituirea unor fonduri. Cu ajutorul protecției oferite de ZEN Care, dacă un client dorește o rambursare, tot ce trebuie să facă este să menționeze cererea sa, iar ZEN o va gestiona astfel încât banii să revină în scurt timp în contul utilizatorului. Antreprenorii, pe de altă parte, beneficiază de un plus de siguranță prin faptul că nu sunt aplicate comisioane de chargeback, ZEN acoperindu-le pe toate. Având la dispoziție modele de abonament clare și transparente, utilizatorii știu întotdeauna ce costuri presupune o tranzacție și nu trebuie să își mai facă griji pentru comisioane neașteptate.

ZEN vine la pachet cu o serie de beneficii unice. Alegând ZEN, atât consumatorii, cât și antreprenorii beneficiază de o serie de alte beneficii: sistemul de cashback instantaneu care oferă posibilitatea de economisi până la 15% din valoarea tranzacției, posibilitatea de plăți în 35 de monede fără comisioane suplimentare, precum și un cont special în 35 de monede cu un card ZEN Mastercard dedicat (disponibil și în varianta de card virtual). Mai mult decât atât, persoanele care cumpără dispozitive electronice și plătesc cu ZEN beneficiază de o prelungire gratuită cu un an a garanției. Datorită acestor beneficii, costul unui abonament lunar se dovedește în scurt timp o investiție excelentă.

Europa Centrală și de Est, ca centru al (r)evoluției tehnologice

„Produsele ZEN sunt acum disponibile în toate țările din Spațiul Economic European. Europa Centrală și de Est se numără printre zonele lider în ceea ce privește dezvoltarea comerțului electronic, iar consumatorii și comercianții români se află pe un trend ascendent din acest punct de vedere. Ne propunem să îi ajutăm pe cei familiarizați cu acest mod de a face cumpărături, dar și pe cei mai recent interesați să își găsească locul potrivit pe Internet. Obiectivele noastre sunt ambițioase – în 5 ani, ne dorim să avem un total de un milion de utilizatori înregistrați pe platformă”, a declarat Dawid Rożek, care este și co-fondatorul unei platforme internaționale pentru pasionații de gaming, ce în prezent numără peste 20 de milioane de clienți.

ZEN se lansează printr-un parteneriat strategic cu Mastercard. Liderul global lucrează alături de startup-ul fintech în domeniul plăților, dar își oferă și sprijinul substanțial pentru accelerarea dezvoltării ZEN pe plan internațional. Astfel, ZEN are acces la tehnologiile inovatoare Mastercard, la partenerii companiei la nivel global, cât și la experții Mastercard în materie de dezvoltare de produse și marketing.

„Mastercard este partenerul preferat de către multe fintech-uri din întreaga lume. Ne bucurăm că și ZEN ne-a ales pe noi și că avem experiența și resursele necesare pentru a dezvolta împreună un produs inovator. Suntem convinși că oferta ZEN, care aduce o nouă valoare utilizatorilor, combinată cu o strategie solidă realizată în colaborare cu Mastercard, va reprezenta un succes atât pentru brand, cât și pentru utilizatori”, a declarat Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer Mastercard.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*