Your trash – somebody else’s treasure

era un proverb care suna asa, parca…

Anyway, povestile cu Aplicatia de Manele si cu Suportul tehnic personalizat mi-au demonstrat inca odata ca unii oameni ar trebui sa gandeasca de doua ori inainte sa scrie un comentariu.

Sa le luam pe rand: Nu iti plac manelele, OK. nici mie. Si atunci de ce ai scrie comentarii de genul asta, asta? Sunt convins ca exista oameni carora le place genul muzical in cauza si care o vor aprecia.

Daca aplicatia te ajuta sa intri pe un post de radio a carui muzica nu iti place, asta nu inseamna ca este prost scrisa. Gusturile chiar NU se discuta.

Cit despre provocarea cu Suport Tehnic Personalizat. Las la o parte comentariile care incalca politica boio.ro. Alea au fost moderate automat. Ideea e simpla: daca tu nu ai nevoie de Suport Tehnic Personalizat, sau esti multumit cu ceea ce gasesti la Pagina de Suport tehnic pentru iPhone, te felicit. Inseamna ca esti cititor fidel boio.ro si ca te duce capul sa citesti si sa intelegi niste tutoriale de pe net.

Dar sa nu uitam ca exista si persoane carora o astfel de propunere le este de mare folos si care platesc bani buni pe la Service-uri romanesti (uneori indoielnice).

Daca premiul-surpriza era un iPad sau un iPhone, nu mai sareau toti cu gura. Uite asa iti dai seama de cita minte are omul.

Imi place sa cred ca oamenii care citesc boio.ro sunt inteligenti. Nu-mi inselati convingerile!

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

14 Comments

  1. Adrian, in timp am inteles ca tot ce e gratis nu e apreciat. De aceea uneori ma intreb daca un gest de bunavointa care se vrea un plus valoare pentru celalalt, merita facut, pentru ca am impresia ca va sfarsi in desconsiderare si bagatelizare. Si atunci oare nu e mai bine sa ii pui pe oamei sa plateasca, sa scoata verzisorii, pentru ca uneori se pare asta e singurul lucru pentru care au “respect”.

    Nu e ceea ce cred si incurajez, insa lectia asta am primit-o si eu de la “clientii” mei carora am vrut sa le fac un bine gratuit … wrong answer, mai bine NU.

  2. @Claudiu C: americanii fac diferenta intre “Gift” si “Free Gift”. Amindoua se traduc prin “cadou”, dar semnificatiile sunt mult mai adinci. Asta e un Gift. Lumea trebuie sa inteleaga asta.

  3. De ce as scrie comantarii de genul ala? din simplul motiv ca asa cred eu ca ar trebui sa se denumeasca aplicatia. Nu asta era ideea articolului? Daca as fi explicat ca cei carora nu le plac manelele nu ar descarca-o ( deci useless ) iar cei care sunt fani majoritatea nu au treaba cu app store ( deci useless ) era altfel? Asta nu inseamna ca nu e o potentiala aplicatie gen “fart” , extra populare de altfel intr-o vreme. Cred ca te-ai cam grabit cu concluziile.

  4. Romanu pana nu critica si nu cauta nod in papura, nu e roman autentic. Chiar nu inteleg problemele unora cu faptul ca pe acest blog se organizeaza concursuri si se dau premii indiferent de natura lor. Cred totusi ca am ajuns in faza in care suntem liberi sa organizam si sa dam ce premii vrem. Vrea omu sa organizeze un concurs al carui premiu e un bratz de lemne, il organizeaza si gata. Nu vad care ar fi problema altora. Majoritatea celor care critica nu au observat o chestie esentiala. Celui care a organizat acest concurs ii pasa si se preocupa de ceva, dezinteresat. Ar putea sa stea frumos pe pat cu macbookul pe picioare si sa faca cu totul altceva, nu sa stea la dispozitia noastra. Eu zic sa va vedeti de treaba si ce nu va convine voua ( dar cu siguranta convine altora) sa ignorati. La urma urmei e blogul omului si poate face absolut ce vrea. Cui nu-i place, sa caute altul, simplu. Cat despre greselile gramaticale…oricine e predispus greselilor. In loc sa-i observati pe “aia care nu stie sa-si ceteasca numele din bolentin” observati o virgula pusa in graba…patetic sincer. Cine sta sa observe virgule pe blog isi pierde timpul, parerea mea.

    Ps: scuzati greselile tastez de pe iphone si ma cam grabesc.

  5. Catalin, nu sta nimeni sa numere virgule, dar unele iti pur si simplu sar in ochi si nu-i tocmai un efort inuman sa le corectezi. Evident ca e mult mai important fondul (ce scriem), dar n-ar trebui sa neglijam nici cum scriem.

    Eu il apreciez pe Adrian Boioglu pentru ce face si nu cred ca l-a deranjat ce-am spus, n-am facut-o cu rautate.

  6. Eu cred ca faci o treaba excelenta. Folosesc blogul tau (deci folosesc, pe lâng? faptul ca citesc) de prin primavara, iar in vara mi-am luat 3gs cu precomanda de la Orange. Faptul ca ai si comentarii mai cinice pe blog nu trebuie sa te ingrijoreze (scuze pentru topica); cel putin in cazul meu, eram in Londra si am v?zut postul cu manele si m? gândeam cât de multe avem de f?cut noi, romanii, si cât de putine facem pentru a ne creste calitatea vie?ii. Prefer sa ascult/folosesc muzica/obiecte care au sublimate valoare/inteligenta/geniu decât sa iau de-a gata junk, in acest caz manele. Simplu, nu?!

  7. @omVLADon:

    of, of as fi curios sa stiu ce varsta ai. iti spun pe urma de ce te intreb.

    Vad ca nu reusim sa ne bucuram niciodata de libertatea de exprimare si de actiune. Fratilor, blog-ul lui Adrian (ca si al meu) este “casa” lui virtuala. Noi suntem aici musafiri. Fiecare casa are regulile ei. Daca nu ne convin nu mai intram alta data. E simplu…
    Daca vreti sa stiti eu cu Adrian ne-am gandit la o varianta de suport pentru iPhone profesional si pe bani. Am renuntat la idee pentru la noi in Romania se prefera mocaciunile si spoiala.
    Cui sa cer bani unuia care prefera sa caute crack-uri decat sa dea .99 $ (2,9 Lei !!!!!!!!!!!!!!!) pe aplicatia oficiala?

    Iar cand suportul e oferit gratuit si cu buna vointa nici macar parte de apreciere nu are.
    Atentie! Adrian nu e obligat sa ne ajute pe niciunul dintre noi. Dar o face.

    Eu am “crescut” cu blogu-ul de fata in materie de iPhone. Nu aveam inca iPhone 2G si stiam o gramada, toate de aici de pe blog.

    Respect, man!

  8. Adi sa stii daca iti scriem ca nu avem nevoie de Suport tehnic personalizat, asta nu inseamna ca suntem prea destepti, ci pur si simplu tot ce ne trebuie noua e deja scris pe boio si noi prin aceste messaje vrem sa ti transmitem ca esti un om OK care ne ajuta muult ( personal pe mine ma ajutat mult boio.ro), asa ca mult respect si SANATATE!!!!

  9. Eu vreau suport tehnic!! :)) – Am dat update la o porcarioara de joc din app store si s-a blocat! Nu se mai incarca nimic, se plimba cerculetzu cum ca acceseaza netul si nu misca nimic…ce fac?
    (chiar daca sunt off-topic mi s-a parut potrivit sa cer ajutorul aici un urma discutiilor de mai sus iar cu ocazia asta poate rezolv si problema :p)

  10. Mama cata valvataie s-a produs pe blog din cauza ca Adrian a vrut si vrea sa faca un bine GRATIS! Oameni buni, am innebunit cu totii? Pana la urma ce criticam noi? Oamenii care la randul lor au criticat gestul formidabil al lui Adrian de a face bine gratis si din placere? Probabil acei oameni au fost dezamagiti pentru ca se asteptau la ceva material din partea lui Adrian sau poate ceva care sa le fie de folos k deh, domniile lor sunt genii innascute. Sa va fie rushine mochistilor! In alta ordine de idei apreciez gestul si devotamentul lui Adrian pentru iPhone! Bravo! Sper ca acele comentari sa nu te faca sa renunti la astfel de gesturi si mai ales la pasiunea ta pt iPhone.

  11. @Drey: Prea dur ne critici pe toti. Noi doar il pretuim pe Adi, pt ca ne ajuta in solutionarea problemelor legate de iPhone.

  12. @Dan P. B?ie?i, revin cu lucruri simple si evidente, dar cred ca trebuie spuse pentru ca simt ca pierdem esenta: am pl?tit iPhone-ul (every penny of it), nu folosesc decat aplicatii din Appl Store (free sau pe bani) pentru ca respect munca si as pl?ti service personalizat c?tre Adrian, atât timp cât as avea nevoie de acesta. Sunt sigur ca as intreba lucruri pe care le pot g?si for free undeva, pe net, dar timpul omului si faptul ca îmi rezolva o problema merita un cost (de bun simt). Simplu, nu?

  13. @Dimu11: Nu am criticat decat pe cei care au lasat comm neadecvate legate de suportul tehnic personalizat. Majoritatea oamenilor de pe acest site sunt 100% ok, dar cate unii.. Fratilor, eu stiu asa: nu-mi place, nu cumpar. Aceeasi regula se aplica si aici: nu-mi placr, nu ma bag si nici nu comentez aiurea. D-aia nu am comentat pana acum cand am vazut pana unde poate ajunge nesimtirea unora, pentru ca nu am nevoie de suport tehnic (foarte rar am nevoie). Dar nu am comentat ceva de genul “ba, ce e ma asta, ce avem noi nevoie de asa ceva” sau eu mai stiu ce. Imi cer scuze de duritatea unelor cuvinte!

  14. @Drey: “Fratilor, eu stiu asa: nu-mi place, nu cumpar”. Deacord 100 la 100 cu tine , dar nu uita ca suntem oameni liberi si avem dreprtul la o parere, daca asta e parerea lor, nu au decit sa sio expuna.
    “dar cate unii..” Stii daca prostului nui dai atentie, el se lasa de tine, asa ca hai sa ne prefacem ca nici nu au scris.
    Padure fara uscaturi nu exista. Sanatate!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*