yahoo – branding pe jumatate de masura

daca te cheama yahoo si te gandesti sa-ti schimbi imaginea, atunci de ce ai face-o doar pe jumatate?

logo-ul alaturat este de citeva zile pe pagina principala yahoo. ok. nu au avut bani sa plateasca un designer mai bun si s-au ales cu o joaca de copii. mda, putea sa fie si mai rau – puteam sa avem un font gen comic sans cu umbre … negre.

dar yahoo a fost mai mereu in urma cu 2-3 ani asa ca e de inteles.

baietzii au insa probleme cu deciziile asa ca echipa manageriala care se ocupa de… favicon nu a primit probabil memo-ul. si micutza emblema a ramas a fel ca inainte. la fel si restul paginilior interne ale site-ului (exemplu 1 sau 2).

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*