Vodafone România și UPC își unesc oficial forțele pentru dezvoltarea celor mai bune soluții și servicii pentru clienții din România

Vodafone și UPC
Vodafone și UPC

La ce te gândești atunci când spui Vodafone? Dar UPC? Da, cele două companii se unesc. Avantajul, spun ei, este al clientului. Achiziția este una europeană, dar eu văd o concurență serioasă pentru serviciile Digi România. Spargerea unui “monopol” e benefică pentru noi. Sunt mari șanse să vedem oferte mai bune și nu doar scumpiri anunțate (și oarecum de necontestat) așa cum primeam până acum.

Eu chiar sunt curios cum o să sune ofertele comune Vodafone – UPC. Iată comunicatul transmis de Vodafone România cu această ocazie:

Vodafone România și UPC România au finalizat procesul de achiziție, după aprobarea Comisiei Europene privind preluarea de către Vodafone Grup a operațiunilor Liberty Global în România, Germania, Cehia și Ungaria, într-o tranzacție de 18,4 miliarde de euro.

Finalizarea tranzacției reprezintă o nouă călătorie atât pentru Vodafone România, cât și pentru UPC, deoarece de acum înainte cele două companii nu mai sunt competitoare. Acum echipele reunite pot lucra împreună pentru a dezvolta cele mai bune soluții și servicii pentru clienții din România.

Această achiziție, una dintre cele mai importante din industria de telecomunicații din România, va reuni cele două echipe care vor lucra pentru a dezvolta produse de top pentru oameni, companii și alți actori sociali și economici. Experiența angajaților Vodafone România în ceea ce privește produsele mobile și profesionalismul specialiștilor UPC în ceea ce privește serviciile TV și cele fixe vor transpune Vodafone într-un furnizor de servicii de telecomunicații de și mai bună calitate și într-unul dintre cei mai doriți angajatori din România.

„Această achiziție transformatoare creează un partener important pentru servicii de telecomunicații convergente și aduce, totodată, mai multă valoare clienților noștri, facilitând un parcurs ascendent pentru economia digitală a României. De asemenea, acest lucru generează o oportunitate de a deveni un competitor și mai puternic pe piața locală de telecomunicații. Angajații UPC și Vodafone au o istorie de premiere de neegalat în țara noastră și chiar în Europa. Sunt încrezătoare că experiența și profesionalismul celor două echipe vor conduce la noi premiere și inovație în ceea ce privește produsele de care vor beneficia utilizatorii români”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO UPC și Vodafone România. 

Vodafone are o istorie de 22 de ani în România. De-a lungul prezenței sale, operatorul a investit în inovație și este primul care a furnizat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005) și 4G (2012). Printre premierele Vodafone România pe piața locală se numără primul serviciu de call center (1997), prima fundație corporativă (1998), lansarea serviciului de SMS, a celui de date și fax în 1998, primul sistem de recunoaștere automată a discursului (2014), prima rețea NB-IoT (2018) și prima rețea 5G (2019).

UPC România are o istorie de peste 25 de ani pe piața locală. Compania a investit mereu în tehnologie și inovație, oferind servicii de televiziune, internet în bandă largă și telefonie prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie. Premierele UPC în România includ lansarea televiziunii digitale, DVR (2008), HD (2009), 3D (2011) și a internetului de mare viteză (2013). UPC România oferă viteze superioare de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box (din 2015) și divertisment nelimitat prin platforma video de ultimă generație Horizon (2016).

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 41 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 iunie 2019, Vodafone Group avea 640 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 14 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*