VLOG de jurnalist: 9 lucruri pe care să nu le ratezi în Tenerife

Echipa FIJET România și FIJET Spania, în Tenerife

Am ajuns în Tenerife la invitația colegilor jurnaliști din FIJET Spania. Am plecat de acasă cu ideea că acolo ai parte doar de lux, de opulență, lucruri scumpe și oameni cu fițe. În primele ore după ce am aterizat mi-am schimbat rapid ideea și m-am bucurat de o vacanță (și o zonă de muncă) de excepție.

Am încercat, pe lângă reportajele pe care le-am realizat pentru publicația GoNEXT, să fac și un vlog din cele mai importante locații pe care le-am vizitat în Tenerife.

Așa am adunat 9 experiențe pe care nu trebuie să le ratezi în Tenerife. Le vezi și tu în vlogul de mai jos.

Da, în Tenerife sunt cazări scumpe, dar poți să găsești și apartamente sau camere mult mai ieftine decât în România, pe litoral sau în Poiana Brașov. Unul dintre cele mai scumpe apartamente pe care le-am vizitat a fost cel de la Resortul ROYAL HIDEAWAY CORALES. O locație de excepție unde fiecare apartament are piscina proprie, indiferent de etaj. Trebuia să facă un tur, nu-i așa? E nevoie să mai spun că am avut parte și de o masă de prânz excelentă în acea zonă?

Următoarea oprire a fost la Golf Costa Adeje – un teren pe care îl vezi doar în filme – situat undeva pe o stâncă deasupra oceanului. Am făcut o plimbare cu o mașinuță de golf și am aflat că ziua de joc pe acel teren este surprinzător de ieftină. Apropo, video este făcut de social media managerul acelui teren de Golf, John Dale Beckley – un om din Africa de Sud care încearcă să schimbe mentalitatea marilor patroni din Tenerife cu privire la promovarea media.

Dacă mergi în Tenerife nu rata o plimbare pe plajele insulei, la apus. Peisajul din video spune totul.

Iar dacă te-ai plictisit de cele 24 grade Celsius pe care le găsești acolo în luna decembrie și vrei niște zăpadă, ai ocazia să urci pe El Teide – Vulcanul care a dat naștere insulei și care se ridică 3700 metri deasupra nivelului oceanului. Nici nu e nevoie să urci pe jos acel traseu pentru că există o telecabină care te duce până aproape de vârf.

Casa de Los Balcones este un exemplu clasic de turism făcut din nimic. Niște oameni sufletiști au restaurat o clădire interesantă, au strâns în ea o colecție impresionantă de articole vechi sau de artizanat și locația a devenit un adevărat muzeu vizitat de sute de mii de turiști. Nu o rata dacă ai o oră la dispoziție.

Copacul Dragonului are 1000 de ani și este și el un punct de atracție nemaipomenit! Dacă tot ai ajuns în zonă, furișează-te și în mica biserică de vizavi și roagă-i pe cei de acolo să te lase să vezi muzeul subteran al lăcașului de cult – o combinație între un muzeu, o criptă și o pagină din istoria religioasă a Spaniei.

Zona Portului Los Gigantes din Tenerife merită vizitată chiar și de cei care locuiesc în Constanța. Vei vedea acolo un fel de portul Tomis care are lângă el un munte de 700m. Priveliștea este spectaculoasă indiferent de direcția în care privești, iar localurile cu mâncare tradițională te vor ține acolo toată după amiaza.

Din port am plecat “la drum” cu o navă a piraților. Călătoria te duce către zonele unde poți să vezi delfini sau balene. Noi am văzut delfini jucăuși, am mâncat și băut chestii locale și i-am invidiat pe cei care au sărit în ocean pentru o baie de decembrie. Apa avea cel puțin 19 grade Celsius.

Seara merită să o petreci la Hotelul GF Victoria din Costa Adeje. Și nu în camera luxoasă, ci la ultimul etaj, acolo unde există o piscină de sticlă care se extinde în afara buzei hotelului. Peisajul văzut de la înălțime este superb!

Concluzie: Aș merge din nou în Tenerife. Dacă pleci acolo cu escală în Madrid faci aproximativ 7 – 10 ore pe drum din România, iar biletul de avion este uimitor de ieftin în luna decembrie. Eu am plătit aproximativ 200 Euro pentru un bilet dus-întors.

Poți compara zona cu o Asie mai aproape de casă. Asta pentru că în Decembrie ai temperaturi bune de plajă și costuri nu foarte mari. În plus, peisajele sunt de excepție și totul este mult mai curat și mai sigur decât în Tailanda, de exemplu.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.