Sticker fight – reclama dedicată tinerilor de la Apple

Poate că o astfel de reclamă chiar are succes la adolescenți, dar eu chiar nu înțeleg de ce Apple ar merge mai mult pe nișa asta cu un astfel de mesaj. Piața Snapchat pare destul de saturată.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Comment

  1. Pentru ca merge…. si chiar daca nu este in segmentul meu de varsta …. merge…..vezi logo apple psihedelic de la sfarsit….

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*