sfat pt magazinele online

uite ca se poate sa fi si corect fata de clienti.

asta e primu magazin online care imi zice: nu cumpara acum pt ca dupa data de… acelasi produs o sa fie mai ieftin!

asta ca sa nu mai spun ca atunci cind mi-am luat de la ei laptop, anul trecut, mi-au trimis 150 dolari inapoi in cont pt ca produsu s-a ieftinit intre timp. unde e emag, zoop, fungift si altii de genu?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Comment

  1. si noi mergem pe acelasi principiu. Am redus preturile si tot atunci s-a intamplat sa avem cateva comenzi in intarziere. Cand au fost gata, am facturat pretul redus, afisat in acea zi pe site. Nu am facut-o neaparat ca sa castigam aprecierea clientilor, ci pentru ca nu ni s-a parut ok sa nu beneficieze toata lumea de aceleasi preturi, odata facute publice…

    suntem http://www.sheepses.ro…si facem tricouri mioritice cu imprimeuri originale :D

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Scurte/Quickies - de la altii de pe blog | Liviu Taloi
  2. stirile saptamanii la boio.ro | adrian boioglu - tot mai sus

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*