Romarg – servicii slabe, romanesti

Obositi dupa sarbatorile de Paste, oamenii de la Romarg nu vor sa se mai trezeasca din betzii. Altfel nu se explica faptul ca le dau de nush cite zile emailuri sa-i intreb ce se intimpla cu factura pe care ei sustin ca nu am platit-o in totalitate.

Nu ma mir ca Romarg continua sa ofere servicii M-I-Z-E-R-A-B-I-L-E. Este inacceptabil ca o companie care ofera servicii legate de internet sa nu aiba un Departament care sa raspunda 24/7 cererilor clientilor.

Si mai frustrant este ca in timp ce eu le trimit emailuri si le cer sa rezolve situatia, sistemul lor imi trimite mesaje automate ca mai am 10, 5, x zile pina cind expira perioada de facturare.

Pentru cei care nu sunt familiari cu povestea, pe scurt: am cumparat un domeniu de la ei, platit online cu PayPal, in Euro si peste citeva zile mi se spune ca factura e neplatita. Le cer sa verifice, mi se raspunde ca de fapt era o diferenta de 22 RON. (Rezultata probabil din diferenta lor la rata de schimb).

Imbecilii imi cer sa platesc diferenta prin mandat postal sau sa trimit pe cineva sa le duca banii. Pai atunci de ce am mai cumparat domeniul cu plata online? Puteam sa cumpar un .ro de la altii, care au preturi mai mici si nu as fi avut atita bataie de cap. Ca sa nu mai zic, ca ma pot trezi in orice moment ca domeniul imi este dezactivat pentru ca ei nu se sinchisesc sa deschida un email si sa rezolve problemele generate tocmai de sistemul lor de 2 lei.

Stie cineva un avocat bun? Nu de alta, dar merita dati in judecata ca sa se invete minte. Pentru mine e oricum ultima data cind mai am incredere in asemenea afaceri romesti de proasta calitate!

Unde e performanta cu care se lauda angajata Romarg?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

7 Comments

  1. Daca e domeniu .ro de ce naiba nu il cumperi direct de la rotld ? Cu transfer bancar si gata. De ce trebuie neaparat sa treci pe la toti retarzii ?

  2. eu folosesc serviciile lor, si pana acum s-au miscat natural si la suport si la activare servicii. Plata am facut-o prin e-payment (n-am vazut rostu folosirii paypal atata vreme cat pot plati prin card – gecad)

    Intradevar, sistemul lor de CRM nu e cel mai performant de pe piata dar e .

  3. S-a lansat un nou site pe internet: http://www.reclamatieonline.ro, care incearca sa realizeze exact aceasta deromanizare a serviciilor de la noi. Acolo poti lua legatura cu un avocat, se pot sesiza o gramada de autoritati, in fine, mie mi s-a parut interesant. Mult succes!

  4. @ jules:pt ca nu vreau sa fac transfer bancar ci sa platesc cu cardul sau cu paypal. trebuie sa intram si noi odata in anul 2009, mai ales ca e vorba de un domeniu.

    @Leru: am ales paypal pt ca ultima data am avut probleme la plata cu cardul: extra comisioane. iar banii imi sunt luati tot de gecad cu e-payment.

    @Anca B: am sa incerc. dar nu prea am incredere …

  5. imi vine sa cumpar situl nonromarg.ro sau nuromarg.ro si sa imi cumpar publicitate pe google….doar doar sa nu mai aiba clienti si sa moara de foame…in frute cu Radu Tofan.

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Gazduire.ro - a big NONO. - Computer Games Forum
  2. comentezi mai cu spor | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*