Renault – the Electric Life

Un mesaj livrat intr-un mod tare interesant.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

7 Comments

  1. @claudiu in viitorul apropiat nu o sa iti mai permiti sa intretii o masina de 250hp (taxe,carburant,etc). Curand caii putere si motoarele mari vor fi un lux ce nu oricine si`l permite ! Saracii americani :)

  2. Claudiu, da’ de una de 1088 cai putere ce zici?
    cati litri i-ar trebui motorului tau cu ardere interna sa obtina o asemena putere? cred ca tot asa ziceau si bunicii nostri despre diesel, ca ce locomotiva e aia fara carbuni…
    ce zici de Rimac Concept-one?
    http://www.rimac-automobili.com/

  3. @claudiu: Mie imi place M5-ul… dar pt. Bucuresti, la ora de varf, indiferent de cat de mare si suparat e motorul tau, zbor cu bicileta pe langa tine :))

  4. e ca una de 100 de cai ti se pare ca nu mai fuge? tu sa fii sanatos.. ca oricum in romania cu mai mult de 140 de cai nu ai ce sa faci. dar da bine sa ii ai ;) o zi buna

  5. Nici o tona de baterii si un car de energie electrica provenita de la o centrala nucleara nu e o alternativa ecologica. Ba chiar sunt convins ca un motor modern e de 10 ori mai ecologic.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*