reclama dubla. profit yahoo

televiziunile americane au o gramada de reclame care la final iti arata o ferestra de cautare si iti spun ceva de genu: vrei sa stii mai multe despre produsu X? mergi pe yahoo.com si cauta “produsu x”.

evident ca mult mai simplu ar fi fost sa zica vrei sa stii mai multe? intra pe produsuX.com. ce te faci daca avem baietzasi care stiu sa-si optimizeze site-urile mai bine si apar primii in lista? sau yahoo cenzureaza rezultatele?

cel mai probabil reclama este subventionata si de yahoo sau produsu X are reclama gratuita pe yahoo. din toate astea nu profita produsu mai deloc.

e ca si cum ai vedea la tvr o reclama care zice: “vrei sa stii mai multe despre produsu X, intra pe trilulilu si cauta produsu”. sau poate ca avem deja din astea… sergiu stie…

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*