reclama da sa stim si noi

primesc intr-o veselie comunicate de presa. ba de la baietzii de au lansat HTc in romania, ba de la altii care promit nush ce software, sau alte jucarii …

presupun ca toti cei care imi trimit comunicate au unu dintre cele 3 motive de mai jos: fie sunt spammeri, fie ma citesc si au nevoie de reclama mai mult sau mai putin mascata pe un Tech Blog, fie le trimit aiurea.

spammerii si cei care le trimit aiurea sunt neinteresanti. dupa al doilea mail ajung in spam si acolo raman pe viata. cei care vor sa apara pe boio.ro trebuie sa inteleaga citeva chestii elementare:

– nu tot ce e tehnica, telefon mobil, internet sau software e demn de boio.ro.

daca vrei reclama, avem conditii clare si contract. un email e suficient. si chiar si asa (pe bani), nu oricine ajunge aici.

– trebuie sa stii sa ma convingi ca meriti. perseverenta (in prostie) nu merge…

– si nu in ultimul rind… citititorii boio.ro sunt suficienti de inteligenti sa inteleaga ca reclama e reclama si mai ales sa vada ca am avut motive serioase sa aleg un anumit produs. daca imi insiri poze colorate si un comunicat scris pt prosti… nu ai sanse.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

2 Comments

  1. In momentele acestea si in stransa conexiune cu subj. nu pot sa nu va impartasesc o parere personala.
    Am “tinut” in mana timp de 3 zile o asemena scula.. (htc – daca nu e clar).
    Deh, Uindoze mobile, ta(x)satura “qwerty” extrem de inghesuita si complicata din punct de vedere al operatorului, integrare nativa cu sistemul PC de acasa si bien-sur (cireasa de pe tort) touch screen… cica destul de interactiv. Mda, daca esti fata si ai degetele extrem de mladioase si subtiri, caz in care intregul esafodaj denumit htc e… cam non-feminin in ansamblu.
    Feeling-ul in utilizarea curenta este – citez “najpa”- am incheiat citatul. Nu sunt subiectiv dar cu o “caramida” ca aceasta e cam – citez, din nou :-) – “najpa” – am incheiat citatul – si mai adaug si suplimentarul: rau sa ai o experienta pozitiva inca de la inceput. Functiile sunt incalecate, paienjenishul de subrutine si submeniuri nu fac decat sa te ameteasca. Cel putin din punctul meu de vedere este un echipament – nu neg versatil – dar care necesita un pic cam mult timp de acomodare. Nu e intuitiv. Si ca sa imi pun in cap acum o fractiune din lumea de pa-aici, pot adauga – Nu e Apple.
    Departe de mine gandul ca Apple “rulz” (sunt un utilizator la fel de avizat al ambelor sisteme de operare… (ca o paranteza – linuxul e si el la rand), iar cand spun avizat asta inseamna ca mai am cateva diplome si certificate – care au scapat atacului vremii, berilor varsate accidental, prafului si mai ales copiilor mei – ajunsi la varsta – distruge si apoi vezi daca mai e nevoie -, care pot certififca cele afirmate). Am acumulat o experienta destul de indelungata si pe PC-uri si pe MAC-e… Dar in cazul concret scula htc este greoaie.
    Marturisesc ca experienta pe care am avut-o la primul contact cu iPhon-u’ m-a castigat din primele secunde. Fluenta, intuitiva, human-based si mai ales wide-approach-oriented genereaza in timp dependenta si faciliteaza inter-relationarea intre om si echipament.
    Si in cazul htc se poate ajunge la un acelasi grad de integrare – dar – parerea subsemnatului – cu mult mai mult efort si mai ales cu probabilitatea dezvoltarii unei erori de operare care te poate costa mai mult decat indisponibilizarea aparatului in sine, pur si simplu ca it happenz, din eroare, sau mai stiu eu din ce motive.
    Nu comentez aici caracteristicile tehnice, conglomeratul de facilitati oferite din start sau dotarea… Pun in discutie doar ” dizain-u’ ” si modul de abordare al majoritatii facilitatilor oferite.
    Normal, fiecare aparat are plusuri si minusuri, unele plecand de la limitarea tehnologica, altele de la cea de marketing si promovare spre canalele de vanzare si consum. Dar toate au la baza, sau cel putin asa mi se pare normal ca ar trebui sa fiem, un designer care initiaza proiectul, modul in care va arata echipamentul, dispunerea functiilor, structura pe clase de apellare si programare, modul de interactionare etc. Apoi vin cei calificati sa inglobeze aceste toate “diamante” intr-un chpset, tinand cont de limitarile tehnologice sau de alta natura. Rezultatul acestei munci este oferit noua spre a ne bucura sau spre a comenta… Kod fecit!
    […]
    Insa acum cele 3 zile s-au scurs. Bine ai revenit iPhone…

    Spor maxim.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*