Prima reclama Facebook

M-am uitat de doua ori la ea. Ca sa-mi dau seama daca sunt eu obosit sau daca agentia care a facut-o si managerul care a acceptat-o nu au fumat ceva…

via

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

9 Comments

  1. Reclama este simplă și inteligentă, nimeni nu a fumat nimic, este ideea singularității exprimată prin postura celui care se interpune în interacțiunea cu lumea virtuală și în același timp ideea implicării în sharingul vieții personale, simplificat : fiecare dinter noi, folosim facebookul în marea noastră majoritate stând pe “scaun”, de aici și postura de “chair”, care este specifică celor care vor să “șeruiască” ceva, viața, pozele, amintirile, senzațiile, totul…stăm pe -scaun- în fața unui monitor și ne împărtășim viața cu cielalți…e simplu, sublim, real și poate în cel mai filosofic înțeles…trist.

1 Trackback / Pingback

  1. Reclama Facebook. Versiunea corecta | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*