Orange Romania ne crede prosti?

Sa zicem ca un client Orange isi ia un iPhone 3GS. La scurt timp se trezeste ca jucaria se incinge neasteptat de mult si bateria tine doar 3 ore. Omu merge cu telefonul la Orange, sa primeasca alta in loc, sau macar o explicatie…

Ghici ce zice Orange, 3 zile mai tarziu?

“…Apple nu ne permite sa inlocuim niciun iPhone fara aprobare…”

WTF? Nu cred ca domnu’ Popescu de la Cluj are nevoie de aprobarea Apple din California pentru a inlocui un telefon de sute de euro.

Mi se pare mie, sau Orange Romania ne crede prosti?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

16 Comments

  1. Mie mi-au inlocuit iphone-ul 3gs. Deci retrag tot ce-am spus rau de Orange. Pe scurt trebuia dus in service in Canada pentru a verifica problema. Au vazut care era baiul (ecran ciobit un pic) si mi-au trimis alt iphone nou sigilat :)

  2. @Daniesy: poti sa-mi spui te rog cand l-ai trimis la service?!… fiindca eu l-am inapoiat la orange in 6.08.09 si inca nimeni nu m-a sunat sa-mi spuna ceva. merci

  3. @Daniesy: deci bateria te tine mai bine acuma?!… sper sa ma rezolve si pe mine cei de la orange, fiindca altvel merg cu opc-ul peste ei

  4. @Lau: @Lau: nu îs destule iPhone-uri 3gs nicăieri in Europa…un prieten din Spania a făcut comanda pe net de-o luna si încă nu i-a venit

  5. am o intrebare pt cei cu iphonuri defecte:cam cat se descarca in 5 min de utilizare unul defect si unul bun?

  6. @Fressh: sal la mine in 5 minute se duce 2% din baterie pe net , 3% se duce la jocuri 3d gen nfs, 1% se duce la un joc simplu , la tine cat se duce …..???? ar fi foarte bine daca s-ar deschide un articol pe tema asta …poate asa am afla si noi daca sunt probleme la 3gs-urile noastre sau asa sunt ele din fabricatie toate

  7. Am facut comanda de 3gs ca si client “company” si am 1 luna decand astept 3GS-ul cu banii in mana. Si inca nici un semn…foarte foarte greu se misca lucurile…cand o veni probabil o sa se bage un “bashtan” cu banu’ si iar o sa stau in asteptare probabil…

  8. Am si eu de spus cateva de “bune” vizavi de Orange,mai precis vizavi de cei care se ocupa de baze de date,clienti si anume:
    prin 2004 mi-am facut un abonament la ei.Dupa 6 luni,nefiind multumit de semnal,de tarife,m-am decis sa trec pe Vodafone.Cand ajung la Vodafone,mi se spune ca ultima factura de la Orange nu este achitata,drept pentru care nu este posibil abonamentul pe aceasta retea pana nu achit si restanta.Deci merg,achit,imi fac abonamentul,toate bune…
    Pana acum vreo 3 saptamani cand cei de la EOS Romania (ceva companie care intermediaza relatiile dintre rau platnici si Orange) ma suna sa imi spuna ca am o restanta de 600 RON!!!
    Repet : dupa aproape 5 ANI,ma suna sa imi spuna ca am restante,ca sunt rau platnic,ca ma vor obliga sa achit.Desi,”ciudat”,in primii 2 ani de la incheierea contractului,nu am primit nici un telefon,nici un mail,NIMIC vizavi de aceasta “restanta”. Care restanta??? Mai bine puneti-va baza de date la punct in loc s treziti mortii!!

  9. @Adrian: INTREBARE: tu ai semnat in 2004 un contract pe ce perioada? in nici un caz nu cred ca l-ai semnat pe 6 luni. Asa ca, ceea ce ai primit de la EOS (firma de recuperare debite) este mai mult ca sigur taxa de reziliere inainte de termen. Tarifele mai mult ca sigur ca ti s-au comunicat in momentul in care ai incheiat ctr-ul, iar de semnal daca erai nemultumit trebuia sa anunti operatorul. Exista clauze de reziliere care se pot folosi, fara ca tu sa platesti costurile de incetare inainte de termen, dar daca nu anunti pe nimeni nu au cum sa citeasca in stele ca tu nu ai semnal. “Clientul va fi obligat, pe lânga eventuale alte despagubiri potrivit prevederilor de mai sus, la plata unor despagubiri egale cu
    Valoarea abonamentului calculat în considerarea perioadei ramase pâna la data expirarii Perioadei minime contractuale.” EOS ti-a adaugat si penalizari la suma respectiva. Intreaba EOS ce reprezinta suma, cei 600 ron (ultima factura neachitata+penalizarile trebuiesc platite, dar poate scapi de taxa de incetare inainte de termen daca operatorul permite reconectarea nr-ului, asta numai daca iesi mai ieftin asa). Nu este o scuza ca au trecut 5 ani – acum e criza si se cauta de fiecare banutz pierdut, asa ca .. cei care au dat tzeapa … PAZEA!!!

  10. buna!si eu am iphone si nu am inca probleme cu el in schimb prietenul meu are unul 3gs si e deja crapat.faza e ca apple te cam trimite la plimbare ,k sa nu mai spun de faptul c]a cei care ar trebui sa iti dea niste raspunsuri la intrebarile tale dau din umeri;asta fiind in uk …deci de la orange romania la ce te mai astepti

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*