Misunderstood – noua reclama pentru iPhone si AirPlay

Buna ideea, excelenta executia!

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Comment

  1. Reclama e bine realizata, dar ideea prezentata mi se pare gresita. Pustiul sta deoparte in toate activitatile cu familia pentru a face un filmulet … cu familia. Era mai simplu sa se implice, cred ca era un dar mai frumos.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*