Campania de reclame de craciun a Microsoft este una multi-product. Clipul e funny si bine facut. Evident, ce fac ei acolo nu dureaza 31 secunde, ci vo 20 minute, dar e de apreciat ca Microsoft isi schimba putin stilul.
Eu ma intreb de ce in fiecare reclama de-a lor apare cite un personaj din asta creepy…
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Stim deja ca orezul crud scoate apa/umiditatea din orice jucarie, dar pina cind nu ti se intimpla tie, nu o crezi. Ascult multe Podcast-uri si am obiceiul sa iau iPhone-ul […]
ultimul videoclip cassa loco – “cine are noroc are” are parte de lansare online. cu tot tacimu: site, video, afis ca la hollywood. simplu, elegant si melodia prinde. albumul cassa […]
Mie personal nu-mi place, chiar dacă e bine făcut.
Ma face sa-mi sterg Windows dupa reclama asta. Pacat ca nu ruleaza Skyrim pe OS X sau Linux.
Ce-are baba cu iPad-ul? Ceva de genul e reclama asta. Nu ma determina deloc sa cumpar produse ori servicii Microsoft. Praf. Tot mai praf..