making of boio.ro: de la cod la o imagine mai buna

lansez cu ocazia asta citeva episoade dintr-un serial care pentru unii va fi de interes: ce presupune un rebranding de blog si cum poti sa-l faci mai pe gustul tau, mai bine si in de ce nu, fara sa cheltuiesti sume imense.

Acest post are 3 mari parti: making of boio.ro – Intro, Codul, Design.

varianta simpla si pe scurt este sa apelezi la o firma care se ocupa cu asta. e zici la baietzi ce vrei, platesti cei 1000 de euro si in 3 zile ai primele propuneri.

am incercat si varianta asta. evident … nu eram dispus sa platesc 1000 de euro dar vroiam sa am ceva pe gustul meu. asta a fost cel mai greu. oameni sunt, dar multi nu sunt seriosi. altii pornesc la drum cu idei preconcepute fara sa aiba habar de cerintele sau sa ia in considerare o eventuala parere a clientului.

rebranding-ul boio.ro a inceput cu decizia foarte dificila a gasirii unui nume mai scurt si renuntarea la boio.ro. l-am gasit si cum boio.ro era liber l-am folosit.

a urmat luarea unei decizii de design. daca pot sa-i spun asa. trebuia sa ma hotarasc ce tema voi folosi si mai ales ce vreau sa scot in evidenta. am ales una simpla pe care am modificat-o din mai multe puncte de vedere: culori, structura, font, feel si am lucrat cu un designer profesionist la un logo.

una dintre ideile cu care am pornit la drum era Cartea de Vizita – primul loc pe care se opreste privirea cititorului cind intra pe boio.ro. dupa mai bine de 2 ani am coborit poza din header in “Cartea de Vizita” si am adaugat metode mai usoare de Contact.

daca te intrebai… DA, are efect! in numai 3 zile am avut o gramada de persoane care s-au abonat la feed, care au inceput sa ma urmeze pe Twitter, care mi-au intrat in lista de messenger sau care au inceput sa intre in colectia mea video de pe you tube. in plus, daca apesi pe “despre Adrian Boioglu” ajungi direct in pagina “About” iar daca apesi pe “plus” adaugi blogul tau preferat in bookmarks.

blogul este, in fond, un mod de a intra in contact si de ce nu, de ai ajuta pe ceilalti. incepi prin ai ajuta sa te gaseasca si treci la ajutoare de alta natura: informatie buna, livrata la timp.

Acest post are 3 mari parti: Intro, Codul, Design.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Trackback / Pingback

  1. making of boio.ro: codul | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*