gratis de la microsoft?

cind iti da microsoft ceva gratis inseamna ca nu e ceva in regula…

ignition e noul lor program care vine cu o idee veche de cind internetul si iTunes, dar care e imbracata intr-o haina foarte atragatoare. si ma refer la cuvintul expresia: Muzica Gratis. microsoft promite sa dea "free music" la tot poporu prin Zune, X-Box, MSN si alte jucarii d-ale lor.

cum se poate asta? e simplu: ei nu vin cu vedetele zilei ci cu trupe si artisti in formare, care au nevoie de promovare si accepta sa-si vinda pielea pe gratis la inceput de cariera. 

avantaju e si de partea microsoft care odata cu ideea asta pune in miscare vinzarile la un Zune amortit, e si de partea artistului care se simte bagat in seama si mai ales de partea ascultatorului care primeste produsul gratis. cu asta chiar dai peste nas unui iTunes.

si totusi…parca ceva e putred…

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Comment

  1. :) Nu e-putred, ci e-ok. punct ro :) E acelasi lucru. Si nu, nu am nici o legatura cu proiectul lui Florin, insa modelul asta e unul care foloseste la maxim puterea internetului si are sanse sa revolutioneze in timp industria muzicala, si cred ca deja o si face.

    Microsoft probabil a mirosit potentialul unei asemenea directii, si e in ton cu directia generala, aceea de a deveni cea mai folosita platforma de livrare de continut. Aici e marea batalie intre Google, Microsoft, Yahoo, Apple si altii.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*