Germanos alunga clientii

am avut in doua zile tot atitea experiente negative cu Germanos. si ma refer la doua magazine diferite din Constanta. spatiile aratau bine, sunt frumos aranjate, oamenii sunt imbracati cu niste camasutze de doi lei drept uniforma, dar deh.. e decizia conducerii.

am fost mai intai la un Germanos din centrul orasului Constanta, linga Tomis Mall. prefer sa dau ocatia exacta ca sa vada si mai-marii de la germanos si sa aiba grija mai mare cind isi selecteaza angajatii. sau macar sa-i dea scoleasca si apoi testeze mai bine pe cei de pe acolo.

indivizii din magazin habar nu aveau ce au in stoc. le-am oferit detalii clare despre genul de telefon pe care il vroiam si nu au fost in stare sa imi dea un raspuns la obiect.

erau si alte magazine in jur asa ca am plecat de acolo. a doua zi am ajuns la un Germanos din Carrefour Constanta. “taraba” e asezata strategic la intrare. cei doi angajati (o blondina machiata strident si un brunet cu mult gel in cap) insa, merita sa fie dati afara din prima.

am observat ca inaintea mea doi clienti au plecat injurind din magazin, dar am zis sa-mi incerc norocul. aceleasi cerinte, clare si la obiect.

blondina habar nu avea ce are in magazin. cind i-am zis ce vreau a inceput sa caute pe nush ce site-uri de telefoane mobile caracteristicile ca sa vada ce gaseste. nu a gasit asa ca a plecat dupa colegul ei. pe drum insa si-a adus aminte de ceva si s-a intors sa mai caute in computer altele dupa care a disparut. eu am insistat cu intrebarile pt alte 2 min, timp in care individa m-a ignorat.

nush pe ce criterii angajeaza Germanos, dar e clar ca printre cerinte nu se afla respectul fata de clienti, atentia, cunostintele legate de telefonia mobila sau bunul simt. astea le lipsesc din plin. uite asa iti alungi clientii si nici o reclama de la tv nu ii vor mai intoarce.

sau poate ca lu Germanos nu ii pasa de clienti si prefera sa defileze cu blondine machiate si baieti geluitzi care sunt pusi acolo pe post de panou.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

16 Comments

  1. Adriane, nu stiu sigur daca si cele din Constanta, dar multe magazine Germanos sunt acum sub franciza.
    Cat despre angajati, din cate stiu, au salarii mizerabile.
    Si da, ai dreptate, sunt foarte putine magazine, in segmentul serviciilor, care stiu sa isi pastreze clienti pe termen lung.
    In afara sunt scoli care te invata cum sa vinzi.
    La noi, multi considera ca daca ai absolvit liceul, gata, esti bun sa vinzi orice, inclusiv tehnologie!

  2. Nu stiu de ce te miri ca ai fost tratat asa din ce stiu eu mai nou Germanos apartine de OTE-Cosmote si eu probabil si tu nu sintem in targetul lor.

    Vezi aici si angajatul plin de gel.

    Daca intrebai si tu politicos vreau o cartela la Cosmote se rezolva problema.

  3. @razvan: ba tocmai, ca nu voiam o cartela de 10$ ci un telefon de cel putin 2-300 $. si corect este sa fii tratat cu respect indiferent daca cumperi sau nu.

    in plus, aveam 5000 (da, chiar 5 mii) de dolari in buzunar. daca voiam cumparam juma de magazin…

  4. Eu de obicei cind imi cumpar un telefon ma duc la Reprezentanta Vodafone din mai multe motive.

    Cel mai important ar fi ca in trecut am avut surprize neplacute la diferiti dealeri (m-am trezit cu o alta baterie in loc de cea originala, fete schimbate etc)

    Asadar mergi la reprezentanta si cumpara de acolo. Macar ai siguranta ca ai luat un telefon sigilat.

    Legat de Germanos nu te mai consuma atit, nu esti in targetul lor si cu asta am spus totul.

    Eu nu cred ca am intrat in magazinele lor de 5 ori pina acum.

  5. ce vorbesti mah? probabil trebuie tu sa inveti sa respecti ca, la randul tau sa fii si tu respectat. Eu unul am tot respectul fata de germanos unde tot timpul am fost tratat cum se cuvine si de unde am plecat exact cu produsul de care aveam nevoie

  6. @silviu: am dat buna ziua, am intrebat politicos, am fost rabdator. asta numesc eu respect. si l-am aratat din plin.

    ma bucur ca ai avut o experienta placuta. nu toti angajatii germanos isi stiu insa meseria. cei de la germanos din carrefour ar trebui sa fie dati afara. ei NU stiu ce e ala respect fata de client.

  7. Eu sunt total dezgustata de serviciile Vodafone!!!!
    SE FURA PE APUCATE, PE RUPTE, LA ABONAMENTE! Eu am fost in Bulgaria si Turcia si ei mi-au bagat ca am avut convorbiri in Grecia! Nici macar nu am fost aproape de granita cu Grecia! Alta data i-am incarcat mamei mele telefonul cu 10 euro si pe factura mi-au aparut 20 euro. Am platit, apoi am facut cerere catre ei si luna viitoare mi-au scazut cei 10 euro. Deci sunt niste hoti! Intentionez sa-mi fac un abonament la Cosmote! Sper sa fie serviciile mai de calitate!

  8. Adrian…nu toti angajatii sunt la fel…eu sunt de aceasi parere cu tine,dar mai incearca si in alta parte(tot la germanos) si ai sa vezi ca nu este asa…eu imi paltesc facturile abonamentului meu la real si oamenii sunt ok…chiar sunt bine dispusi(mai mereu)…incearca si alte locuri…informeaza-te si tu mai mult si ai sa vezi ca orice shut in fund este un pas inainte.succes!

  9. tu ai lucrat vreodata in domeniul asta?de a lucra cu oamenii…cu un public larg…eu am lucrat 3 ani de zile si ma implicam foarte mult in privintza clientilor si am ajuns sa imi dau eu demisia ca nu mai puteam…si clientii sunt dificili…foarte…dar…acum am revenit in domeniu si de aceea nu critic si nu imi dau parerea despre altii …pt ca stiu ce inseamna…

  10. @ d33a:

    as a matter of fact… I do.
    una dintre activitatile in care sunt implicat, in jobul meu actual, e cea de vanzari. si sunt al naibii de bun la ea. am numai feedback pozitiv din partea clientilor si numai review-uri bune. chiar daca sunt dificili.

    deci… chiar vorbeam in cunostinta de cauza.

  11. confirm si eu ce ai spus tu mai sus. eu am o problema cu acel magazin germanos din carrefour de 1 an de zile. am cumparat un telefon nokia e51 de la ei, in rate. inca de la inceput am avut probleme , m-au dus cu zaharelu nush cat timp pana sa-mi aprobe creditul , in fine. de atunci numai prin service-uri a stat telefonul. referitor la angajati , mi-e si scarba sa mai merg pe acolo , nu au nicio treaba in domeniul asta si ii mai vezi si cu nasul pe sus . vreau sa zic ca am apelat la reprezentantul germanos pe cta, care deja nici el nu ma mai suporta , nu mai raspunde la telefon si etc. este al 3-lea telefon care mi-l schimba insa problema nu este nici acuma rezolvata. telefonul se bloca cand doream sa intru in meniu.

  12. @Laur: buna, vreau sa te intreb ce problema ai cu e51? il am si eu de cateva saptamani, dar e super ok. Adevarul este ca atunci cand intra in meniu, se misca o idee mai greu decat un simplu tel, dar e super normal din cauza so – symbian. Poate nu ti-ai ales bine modelul, poate nu e ceea ce-ti trebuia. Oricum problema se poate rezolva super simplu – in cutie ai cablul de date, cd-ul cu soft, iti mai trebe acces la net si iti faci singur de cate ori vrei un update – de aia a pus nokia pe site versiuni noi de soft..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*