eMAG lansează în premieră programul „eMAG Commercial Traineeship”

Logo eMAG
Logo eMAG

eMAG lansează în premieră programul „Commercial Traineeship” și deschide 10 poziții de trainees în echipa Comercială, una dintre cele mai mari din companie. Astfel, timp de 6 luni de învățare accelerată, tinerii vor avea șansa de a lucra cu cei mai mari furnizori din piață, de la IT la Fashion, de la Mobile și până la Home& Deco, în cele două departamente ale echipei (Hard Lines și Soft Lines). Totodată, aceștia vor fi coordonați de 5 mentori din departamentul Comercial, manageri de categorie și produs cu senioritate, sub îndrumarea cărora tinerii vor descoperi procesele care stau la baza acestui departament și vor contribui la dezvoltarea categoriilor de produse existente pe eMAG.

„eMAG Commercial Traineeship” se adresează tinerilor cu experiență de minimum 2 ani în comercial, achiziții, vânzări, consultanță, audit sau analiză financiară, absolvenți de studii superioare, cu spirit antreprenorial, agili și cu poftă de învățare.

Înscrierile se desfășoară în perioada 14 iulie – 3 august, programul urmând să aibă loc în intervalul septembrie 2016 – februarie 2017. Toate posturile de traineeship vor fi plătite, iar la final cei mai performanți participanți pot fi angajați în cadrul eMAG.

„Clienții noștri găsesc pe site o gamă foarte mare de produse, iar acest lucru este posibil datorită unei echipe puternice, formată din oameni energici și cu spirit antreprenorial, echipa de Comercial. Prin acest program vrem să le oferim tinerilor posibilitatea să înțeleagă mai bine ce înseamnă să lucrezi alaturi de pionerii e-commerce din România. Avantajul pentru trainees este că își vor putea alege direcția în care vor să se dezvolte, product sau category management, vor trece prin unul dintre cele mai mari evenimente de shopping, Black Friday, și vor avea acces la un program de învățare gândit special pentru ei, de la induction și training de e-commerce, până la training-uri de negociere și activități dedicate de cunoaștere a celorlalte echipe din departamentul Comercial”, spune Stejara Pircan, Commercial Director Hard Lines eMAG.

Programul „eMAG Commercial Traineeship” oferă participanților șansa de a lucra alături de oameni cu experiență la dezvoltarea unor proiecte de impact pentru business-ul eMAG și de a acumula cunoștințe în aria comercială. Pe parcursul celor 6 luni, cei 10 trainees vor participa la planificarea, implementarea și monitorizarea campaniilor promoționale și le vor adapta în funcție de evoluție și target. În plus, vor contribui la îmbunătățirea experienței clienților și la optimizarea categoriilor de produse, vor urmări îndeplinirea indicatorilor de performanță, vor învăța tactici de negociere cu furnizorii și vor gestiona stocurile de produse.

Echipa comercială din eMAG este organizată în două departamente mari, fiecare cu roluri de Category Management și Product Management. Primul departament este Hard Lines și cuprinde categorii precum electronice, electrocasnice mici și mari, IT, mobile, casă&bricolaj, auto și petshop (mâncare și accesorii pentru animale), iar cel de-al doilea este Soft Lines, cu sport, beauty, copii&jucării, Home&Deco, media, cărți și birotică.

Programul se adresează tuturor tinerilor absolvenți din toată țara, cu minimum doi ani de experiență relevantă, și este dezvoltat în parteneriat cu Catalyst Solutions, companie specializată în recrutare și employer branding, care deține Hipo.ro, portal de carieră care se adresează candidaților cu studii superioare.

Toți cei 10 trainees vor lucra în cadrul echipei comerciale din București. Aplicanții se pot înscrie accesând http://www.hipo.ro/locuri-de-munca/sectiune/1244 până la data de 3 august 2016. După perioada de înscriere, aplicanții vor intra într-un proces interactiv de selecție pe parcursul lunii august.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*