Dorul

Imi place sa aud o melodie romaneasca foarte buna ca este adusa la zi si apoi folosita intr-o reclama de-a noastra la fel de buna.

Nu fac reclama, dar melodia imi place mult. Mai ales in varianta Mariei Radu. Cred ca trebuie sa ne bucuram mai mult de muzica romaneasca. Veche sau noua.

Asta e originalul:

Asta e coverul facut de Maria Radu in 2006

Si asta e reclama despre care vorbeam, in cazul in care te intrebai de unde iti e cunoscuta melodia. Am cautat la un moment dat si am aflat cine este agentia care a gandit-o si realizat-o, dar imi scapa acum. Nu asta e relevant, ci faptul ca au ales niste imagini bune si o melodia care are o poveste si care se potriveste foarte bine cu ideea reclamei.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Comment

  1. Buna melodie, reclama foarte buna, sticla si eticheta excelente … produsul … eh, nu mai am varsta sa “cred” in produs.

    Dar pentru sticla si amintirile care le va aduce, odata tot ma “risc” vara asta :)

    Good move, Pepsi-Cola!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*