Cum stie Lidl sa-si apropie si mai mult clientii. Povestea unui copil mai sanatos

Urmaresc in fiecare saptamana ofertele Lidl. Intru pe site, frunzaresc ce e nou si imi aleg cateva produse pe care le pun in Wunderlist. Rar e ceva de mancare. De cele mai multe ori ma atrag produsele non-food la promotie.

Am invatat un lucru: daca nu mergi in ziua in care apare promotia ai sanse mici sa mai gasesti produsul a doua zi, pentru ca stocul este unul mic. In urma cu aproximativ o luna, Lidl a avut o promotie cu produse legate de sanatate. Printre ele era si un asa-numit nebulizator – un inhalator in care pui substante si pe care poti sa-l folosesti atunci cand esti racit.

Produsul avea un pret excelent: 130 lei. In conditiile in care acelasi aparat costa 190 lei sau mai mult in alte magazine. Doar ca eu am omis sa-l iau in primele zile si atunci cand am ajuns in magazin nu mai era in stoc.

Avem nevoie de el pentru copil. Era racita si un astfel de aparat ar fi scutit-o de un tratament dificil.

De la Twitter la viata reala

Le-am scris celor de la Lidl pe Twitter, dar ei mi-au spus ca produsul nu se mai gaseste in magazine. Norocul meu a fost cu George Soghior, care a observat mesajul meu si a dat de un inhalator Sanitas (exact produsul pe care il cautam)

Bucuros ca intr-un magazin Lidl din Bucuresti existau cel putin 5 inhalatoare nevandute… mi-am incercat norocul si i-am intrebat pe oamenii de pe Social Media de la Lidl daca pot sa trimita un astfel de aparat in Constanta. Eram dispus sa platesc aparatul si transportul pentru el.

Abia aici incepe partea frumoasa. Oamenii au inteles ca aveam nevoie de inhalator pentru un copil bolnavior si s-au miscat exemplar. In doar cateva zile am primit inhalatorul acasa, prin curier (chiar a fost livrat sambata). M-au surprins si cu faptul ca nu au acceptat sa platesc pentru el.

Fetita mea e acum mai sanatoasa si datorita gestului frumos facut de Lidl.

Chiar apreciez felul in care au stiut sa isi apropie un client fidel si as fi apreciat la fel de mult daca il trimiteau si il cumparam dintr-un magazin din Constanta. E de laudat gestul unui colos precum Lidl si modul exemplar in care s-au mobilizat.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

2 Comments

  1. Nimic nou, totusi!
    E pe principiul ca un client multumit, aduce alti clienti.
    Dar, intr-adevar e remarcabil ca se intampla si in Romania!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*