UPDATE Cum spamează eMAG cumpărătorii cu un sistem de email defect

Showroom eMAG Băneasa. FOTO eMAG
Showroom eMAG Băneasa. FOTO eMAG

Îmi place să primesc notificări despre produse la reducere, dar nu-mi place să primesc SPAM. Iar eMag le confundă.

În urmă cu 2-3 luni căutam un cuptor electric. Am găsit ceva care îmi plăcea, dar avea un preț mai mare decât media prețurilor pentru același produs, așa că l-am adăugat la Favorite. Pentru eMag, asta înseamnă că poate să-ți trimită un email de fiecare dată când acel produs are o schimbare de preț. Am acceptat asta pentru că – la acel moment – chiar voiam să știu când primesc o ofertă mai bună pentru același produs.

Și au început emailurile: venea câte unul la 1-2 săptămâni. Total acceptabil. Până când mi-am făcut timp să caut mai bine printre cuptoarele electrice și am ales un alt model, de la alt producător. Cel vechi nu mă mai interesa, așa că l-am scos de la Favorite.

În mod ciudat, eMag mi-a trimis în continuare oferte legate de cuptorul vechi. După mai multe astfel de email-uri m-am dezabonat de la emailurile lor. Guess what? Emailurile despre cuptorul vechi au continuat. Eu mă dezabonam, ei trimiteau emailuri cu același produs și tot așa.

Ultima dezabonare a fost ieri.

Azi mi-au trimis un nou email cu același cuptor vechi, dar de data aceasta mă anunță că îmi dau și 10% reducere pentru un produs care nu mă interesează.

Update: la câteva ore după apariția acestui articol am fost sunat de o doamnă foarte politicoasă din partea eMAG care s-a interesat de situație și a promis că o va rezolva. Aștept rezolvarea…

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*