Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc au fost acordate în cadrul Galei Premiilor eCommerce 2022

FOTO Sunday PR

Aflată la a XVII-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2022 s-a desfășurat pe 26 septembrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în comerțul online românesc.

Premiile au fost decernate pe 3 categorii: în funcție de votul consumatorilor online, în funcție de evaluarea făcută de 30 de specialiști în cadrul programului GPeC Proficiency, precum și în funcție de votul Comunității GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.

eMAG – magazinul preferat de clienții online

Potrivit studiului eComm Pulse, eMAG este considerat magazinul preferat de către consumatorii online din România pe multiple categorii de produse comercializate.

H&M, IKEA, Dedeman, elefant.ro, Farmacia Tei, Decathlon, Noriel și Avon au fost, de asemenea, premiate în calitate de magazine favorite la categoriile specifice:

Magazinul Online de Fashion Preferat: H&M România

Magazinul Online Home & Deco Preferat: IKEA România

Magazinul Online de Bricolaj, Grădină și Unelte Preferat: DEDEMAN

Magazinul Online de Cărți Preferat: elefant.ro

Farmacia Online Preferată: Farmacia Tei

Magazin Online de Hobby și Articole Sportive Preferat: Decathlon România

Magazinul Online de Copii, Jucării și Puericultură Preferat: Noriel România

Magazinul Online de Produse Cosmetice și de Frumusețe Preferat: Avon Romania

Studiul cantitativ eComm Pulse care monitorizează evoluția comerțului online din perspectiva cumpărătorilor români  – derulat de 7 ani derulat de iSense Solutions împreună cu GPeC – a fost realizat pe un eșantion de 1.025 de respondenți cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, la nivel urban, utilizatori de internet. Datele au fost culese online din panelul iSense Solutions, în luna septembrie 2022, cu un grad de eroare de +/ – 3,06%,  la un nivel de încredere de 95%.

Lensa.ro, Zodiacool.ro si e-natura – magazinele premiate pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency

Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 65 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC – 30 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.

La finalul acestui program la categoria Start-up s-a remarcat magazinul e-natura.ro, în timp ce la categoriile Experienced și Professional cele mai mari punctaje au fost obținute de magazinul Zodiacool.ro, respectiv Lensa – indicând consecvență în acțiuni de dezvoltare continuă.

Pe celelalte categorii de produse în care se încadrează magazinele online incluse în programul GPeC Proficiency câștigători au fost:

Cel mai bun NPS și GMV al unui seller eMAG Marketplace înscris în programul GPeC Proficiency 2022: Climatico

Best Video Add Powered by YouTube 2022: Lensa și VidaXL

Produse organice și naturale: Republica Bio

Bricolaj, Grădină, Echipamente & Unelte: Marcoser

Hobby, Timp Liber și Divertisment: Gameology

Cadouri și Bijuterii: Zodiacool

Bebeluși, Copii, Jucării și Puericultură: Buy4Baby

Home & Deco: NeaKaisa

IT&C, Electronice, Electrocasnice & Securitate: F64

Auto, Moto & Utilaje: Dacia

Cărți, Reviste și Muzică: Libris.ro

Health & Beauty: Lensa

Supermarket, Mall, Marketplace: Doraly.ro

Fashion: Miniprix

Alimentare și Băuturi: La Fantana Romania

FAN Courier – Cea mai bună companie de curierat votată de Comunitatea GPeC

Comunitatea GPeC – formată din cele mai relevante companii din domeniu a votat cei mai buni furnizori de servicii dedicate industriei de comerț electronic:

Cea mai bună companie de curierat în E-Commerce 2022: FAN Courier

Cea mai bună resursă educațională pentru E-Commerce 2022: Academia GoMag

Servicii de Curierat Cross-Border în E-Commerce 2022: DHL Express Romania

Cea mai bună aplicație de livrare din punct de vedere al calității serviciilor 2022: Glovo România

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*