ce are logan cu blogurile? si invers…

nimik. reclame mari, puse sub header care au stricat imaginea unui blog si cam atit.

am intrat de 2 ori pe site-ul ala cu logan kiss fm si pe citeva bloguri ale fetitzelor care isi miscau formele pe linga logan si nu am inteles ce vrea campania asta.

daca promoveaza o masina yo zic ca tre sa zici la bloggeru care te sustine sa zica ce are masina aia, ce o face mai speciala decit altele, sa vorbeasca putin de pret, sa zica ceva de o eventuala reducere sau de optiuni care vin mai …gratis.

blogurile fetelor nu au nimik in comun cu ideea de blog. decit poate formatul si filmele de pe youtube. si nici ele nu iti ofera info in plus.

hai sa fim seriosi, suntem romani si ne cam pricepem. nu faci o campanie din asta acum, cind loganu nu prea se mai vinde. daca vroiai sa o faci o porneai atunci cind s-a lansat loganu. asta ca sa nu pleci la drum cu o imagine gresita.

pe de alta parte vrei campanie non-conformista? faci 3-5 clipuri virale si le imprastii pe youtube si pe trilu sau pe neogen video. (poti chiar sa folosesti o scena de film reala si zici ca urmarirea se face cu loganu. va avea mai mare succes…).

nu face tambalau ca dai bani la bloggeri pt asta. lasa-i pe citiva care au cititori multi sa le posteze si apoi da-le un ban sau un premiu..ceva. asa ii atragi sa mai si scrie despre tine. si in plus le vor pune si altii sau vor vorbii despre ele la scoala sau la munca…

crezi ca cititorii lu zoso o sa dea buzna sa cumpere loganu? eu zic ca din cei care il au in feed reader nu e nici unu care a dat banii pe masina. pe de alta parte, daca vad la zoso sau la altu o reclama mai mare decit headeru imi dau seama ca e reclama si nici macar nu apas pe ea.

care e farmecu atunci?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

2 Comments

  1. Iar tu iti cumperi prezervative cu banii luati de la logan. Omule postul tau saptamanal de advertising a fost mai mult decat PENIBIL, in locul tau nu as mai fi postat nimic dupa el nu 6 ore, 60 de ore, 600 de ore. Sincer eu n-as mai comenta in locul tau. Nu dau 2 lei pe suta de euro sau mai stiu eu cat, primita de la Logan. Nu sunt invidios, nu o vreau, iar daca luam niste bani de la ei aveam grija sa ii multumesc. Daca totusi agentia de publicitate cu care aveti intelegerea respectiva e multumita de prestatia ta, atunci inseamna ca si restul lucrurilor legate de campanie sunt normale si ca Romania este o tara mirifica si perfecta.

    adrian stii cumva ce agentie se ocupa de campanie?

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*