Bataie de joc marca Orange Romania?

Primita pe mail, de la Valentina.

Vad ca spuneti lucrurilor pe nume asa ca spun si eu urmatoarea poveste: in anul 2010, sotu achizitioneaza un telefon fff tare la acea vreme Samsung Galaxy S2, la abonament in reteaua Orange, pe care plateste undeva la 1100 de lei. Stand la tara, avand si meseria de medic veterinar, grajduri teren…. alea, alea se hotaraste sa ii faca dragutului de telefon o asigurare de 2 euro lunar. Anul acesta in urma unei interventii pe camp, ii cade telefonul din buzunar, il calca tractorul… telefonul distrus total.

Ajungem la Orange Shop cu toate actele, operatorul f dragut il impacheteaza si-l trimite la Bucuresti pt evaluare, reparare/schimbare telefon. Dupa o saptamana, telefonul este trimis din Bucuresti la magazinul Orange tot in acea stare cu observatia din partea celor de la asigurare ca sotul are un scris deplorabil si nu se intelege data completarii formularului de cerere de reparatie. Operatorul din magazin completeaza o alta cerere si trimite telefonul din nou la Bucuresti pt reparatii. Dupa alte cca 10 zile primim o instiintare ca nu ne mai poate fii reperat telefonul pt ca “a depasit termenul de 5 zile de la data evenimentului”, clauza care nu este stipulata in contractul de asigurare.

Sotul merge mai departe si face reclamatii la OPC.
Oamenii de la Oficiu f draguti fac toate demersurile, plangerea ajunge din nou la Bucuresti.
Dupa alta luna primim raspunsul bomba: FIRMA DE ASIGURARI NU POATE FI TRASA LA RASPUNDERE DOARECE NU SE AFLA SUB URMARIREA AGENTIEI, FIRMA DE ASIGURARI MAMA SE AFLA IN ANGLIA!

Asa ca am rugamintea de a ma indruma undeva….SAU A MURIT CU TOTUL DREPTATEA IN TARA NOSTRA?

MULTUMESC.

VALI S

7 Comments

  1. Nu chiar in totalitate insa nici departe nu suntem de a spune ca, “a murit dreptatea in Romania!”…. Singura varianta care mai functioneaza si am simtit-o pe pielea mea, este OPC insa depinde mult si modul in care este formulata si detaliata plangerea.

  2. Tipic pentru operatorii de telefonie mobila din Ro. Cred ca ar trebuii aceasta informatie sa fie publicata pe toate retelele de socializare sa se cunoasca adavarata “oferta” care o fac cei de la Orange Ro ( si nu mai ei) caci imi aduc aminte foarte bine cat de insistenti( a se citi nesimtiti) erau cand mi-am facut ultima reinoire de contract , cu cata vehementa ma presau imi a face acea asigurare si multe altele.Ar trebuii tratati ca atare, fara menajamente , la OPC sau oriunde altundeva unde iti poti gasi dreptatea. Ei niciodata nu fac favoruri, chiar si atunci cand zici ca te bucuri ca ti-au facut cine stie ce oferta ca ai fii un client ” gold” sau ” business” , ei vand un produs iar banii sunt la tine, nu la ei, deci tu esti stapanul si ei ” sluga”
    Jenant din partea lor caci isi pun in joc reputatia pentru un telefon de cateva sute de lei iar la valoarea lor….

  3. Nu sunt sigur ca am inteles raspunsul bomba, care banuiesc ca vine de la OPC.

    “nu se afla sub urmarirea agentiei” adica sub urmarirea OPC-ului? Adica OPC-ul nu poate face nimic pentru ca firma mama e in alta tara? Adica o fi zis Orange ca nu pot recupera dauna de la asigurator si ca sa mearga OPC sa-l traga de ureche iar atunci OPC-ul vazand ca are de a face cu un asigurator din strainatate a dat raspunsul de mai sus. Mai pe scurt, Orange se face ca ploua iar OPC paseaza galusca. Bullshit!

    Recomand consiliere juridica.

  4. Rezolvare tipic Romaneasca. Cred ca trebuie promovata reclama aceea cu “Stiti cine sunt eu? …. Sunt cetatean european si am drepturi.” Oricum nimeni nu o sa le faca nimic celor de la Orange, doar suntem Romani.

  5. Eu zic sa nu va inflamati asa, doar pe baza unei singure variante. Oricum, din povestea spusa de pagubit(a), rezulta ca asiguratorul si nu operatorul ar fi fost “carcotas” (a se citi nesimtit), iar OPC e doar inca o forma fara fond care populeaza scena publica!

1 Trackback / Pingback

  1. Bătaie de joc marca Orange România? | OnlineReport.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*