La sfârșitul lunii Aprilie, în editorialul meu de pe Softpedia NEWS scriam despre mult-așteptata schimbare de imagine pentru AppStore și iTunes. Acestea sunt doua dintre produsele Apple care au tot folosite pentru experimente, dar au rămas în urmă la capitolul utilizare ușoară.
“[…] This is one of the two BIG problems of the AppStore: there are no trials, and there is no way buy an upgrade. Simply having these two options in store for apps, just like you can listen to the 90-second preview of a song or watch a short fragment of a video, can make a big difference.”
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Au fost aduse de o companie de Trading din Romania (Tradeville). Ceea ce nu inteleg eu este de ce o companie care trebuie sa ofere informatii corecte investitorilor vine cu […]
Hai sa lamurim un lucru: iPhone 5 nu a existat niciodata. iPhone 5 a aparut in imaginatia si in speculatiile celor care nu inteleg cum sta treaba cu Apple. Si […]
Amazon are un fel tare ciudat de a implementa DRM pe cartile pentru Kindle. “Books purchased through the Kindle Store also have DRM. It can control whether you can save […]
Be the first to comment