apple romania incearca sa-si spele imaginea. nu reuseste!

si au inceput cu redesenarea site-ului. daca te uiti la prima pagina vei observa citeva mici diferente fata de apple.com. pe linga rom-gleza tradusa uneori cel putin ciudat.

ca sa fie clar: apple este reprezentat in romania de un distribuitor autorizat (care spune despre sine ca este filiala apple in romania) si mai multi reselleri. cu astia din urma nu avem acum treaba. discutam despre auto-intitulata “filiala apple”

apple romania nu are nici o referinta la iPhone. cearta cu Orange e mai la cutite ca niciodata?…

in plus avem poze frumoase si informatii in romgleza despre noul MacBook / Pro, dar nu e nicaieri un buton de cumparare. asta pt ca ei nu le au in stoc inca. baietzii s-au zgarcit atunci cind au postat informatiile. unele linkuri duc la apple UK, altele la filme din apple US iar altele nicaieri.

nu parasim prima pagina fara sa observam ca in anul 2008, un site apple romania nu are inca motor de cautare.

pagina de magazin are acelasi design ca acu 5 ani. si nici o referire la noul macBook pro sau la iPhone (in afara de niste huse).

documentatia pentru macbook pro nu face exceptie. formulari anapoda dublate de texte neverificate  si traduceri pur si simplu proaste.

Noul MacBook Pro atinge un nou nivel în privinţa puteroo de rulare a jocurilor avansate de mare viteză.

[…] Sau comutaţi la procesorul grafic distinct NVIDIA 9600M GT pentru cele mai rapide, fluide şi precise performanţe grafice.

vroiau sa zica…

The new MacBook Pro reaches a new level of high-speed, high-end game-playing power.

Or switch to the discrete NVIDIA 9600M GT graphics processor for the fastest, smoothest, clearest graphics yet.

ciudat este si ca in viziunea apple romania bateria tine 4.5 ore fata de cele 5 anuntate pe apple.com. hmm, oare cine are dreptate?

in episodul de azi nu ne legam de preturi. nu vrem sa stim de ce un software precum parallels e atit de scump, de exemplu. sau de ce nu scrie ca un MacBook generatia veche (open box) inseamna de fapt la mina a doua! nu tot romanu stie engleza si nu ne place sa ni se vinda produse folosite, nu?

si astea sunt numai citeva din schimbarile interesante gasite la prima vedere. dar e bine ca au purtator de cuvint de la headline.ro. poate ne explica si noua Claudiu Gedo de unde au atita dezinteres si cum vor rezolva problemele.

nu mai e nevoie sa le amintim ca nu sunt la prima abatere…

ce ziceti? compania mama nu trebuie sa stie despre toate acestea?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

2 Comments

  1. @Horatiu: uneori, unora le pasa cat de mult se vinde din produsul lor, nu cine si cum arata!

    Ditto!

  2. Ca idee, iStyle sau Noumax nu îşi cumpără produsele de la IRIS. Cel puţin nu tot timpul. Multe de la iStyle vin de la bulgari de exemplu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*